♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Sunday 21 April 2013 2:10 am 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

 Masa, Jarak & Perjalanan 

Assalamulaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Hiiiiii, time-time macam ne laa baru dee ruang dan peluang sikit nak update my blog yang gojess , awesome n whatever neee.. * perasan.. hehe..tadi siang-siang kau buat haper haa yaya? hihi.. sendiri mau ingat laa yaya uii... okey.. saja nak bagi tau...assignment daa hampir siap.. yahooo... * golek-golek macam sin chan.. hihi.. mau tau laa bila semua assignment siap..bertapa happy dan bahagianya hidup neh.. hehe..bebas..bebas..bebas..HAHA.. ~

Masa tu terlalu bernilai walaupun hanya 1 minit...namun kenapa masih sukar untuk diri ini menghargai masa.. * careless :'( sedihnya, masa yang daa berlalu..pergi begitu jek.. haishhh...kenapa laa dia tak bagi isyarat macam lampu isyarat kat jalan raya tue kan kan kan..huhu.. baru laa senang sikit tahu.. * semua tue tak mungkin terjadi..berangan je laa kau ne yaya ui.. hohoho.... * berangan pun bole.. ~

Jarak selalu memisahkan aku dengan insan yang aku sayang.. jarak jugak mengajar agar aku kuat dan teguh dalam menjalani kehidupan aku tanpa bantuan dari insan yang aku sayang.. tp, ada laa jugak bantuan.. hehe..pape pun aku still kena berdikari.. banyak perkara yang perlu dilaksanakan sendiri.. hukhukhuk... percayalah aku tak kuat !! tapi, berbekalkan doa seorang ibu dan ayah, kata-kata semangat dan sebagainya membuatkan diri ini menanam tekad untuk berjaya.. In Shaa Allah... ~

Perjalanan sebagai seorang pelajar akan menemui penghujungnyatak lama lagi..dunia pekerjaan sedang menanti.. Semoga segala urusan hidupku dipermudahkan Allah..sangat mudah untuk memulakan sesuatu perjalanan..namun sangat sukar untuk menghabiskan atau menamatkan sesuatu permulaan itu.. berharap sangat..segala impian akan menjadi kenyataan.. perjalanan hari ini menentukaan kehidupan pada masa akan datang.. * aku akan cuba usaha sehabis mungkin untuk berjaya..In Shaa Allah.. ! kejayaan pasti menjadi MILIK Siti Rohaya Fitri.. Aaamiin Ya Allah.. ~

okey-okey..mata daa ngantuk..esok kena bangun awal lagi.. cukup-cukup laa ye dengan entry ne.. nanti kita sambung lagi...ingat tau, jangan pernah berhenti untuk berusaha.. kerana kejayaan sedang menanti kita tidak kira masa.. :) chaiyok3x... love ur life, urself, n everyone.. :)

Perjalanan masih panjang dan berliku..ayuh kita tempuhinya !


Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.