♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Tuesday 5 February 2013 7:28 pm 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

  Bermula Perjalanan Baharu  

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Yehoooo...setelah sekian lama tak update entry ne haaa.. * cewahhhhhhhhhhhhhhhhh...x de la lame sgt kan kan kan.. hehe.. ada la dalam seminggu jugak kot.. baru la dapat peluang nak update ne.. huu.. banyak cerita dan juga gosip-gosip yang ternyata segar bugar belaka.. huhu.. tapi, tak semuanya boleh diceritakan dalam satu entry bukan?? kikiki..... penat laaa nak tulis panjang-panjang ney.. korang bayorrrrrrrrrr ler.. hehe.. * cewaah.. kay-kay stopppppppppppppp.. !

Hari pertama menjejakan kaki ke alam kolej.... cewahhhh.. padahal daa masuk sem lima.. kikiki... * saje nak gtau yang aku dah sem lima.. * kiki... pape pun... mood masih cool skg... namun tak di duga jugak yer.. kadang-kadangkan.. macam-macam hal jadinya sebab mood yang tak menentu ne haaa.. hehe.. * kena faham..neee la lumrah seorang wanita.. :D . Semalam masuk kelas pun masih lagi sesi intro jee.. lum masuk bab study.. jadi untuk minggu ne haa sibuk dengan program-program yang akan diadakan di kolej... * haaishhh...saya da de tanggungjawab la awk awk smua.. huhu.. nak wat macam mana.. senyum saja.. ~

Dulu pagi petang siang malam berteman... teman yang setia pulak tue.. last-last kena tukar hostel.. keseorangan laa pulak... nevermind... saya masih boleh bertahan.. hehe.. member tue pindah umah bawah jea...hehe.. so...turun je tangga..sampai laa rumah member.. :D terbaik ! banyak persinggah laa... dan aku nee haa bukan hanya ada satu hostel.. tapi ada la jugak dalam 2 -3 hehehe... semua umah member kay.. :) ~

Tak pe tak pe...untuk sem nee kena banyak bersabar sebab banyak juga dugaannye.. huhu... in shaa Allah saya akan cuba untuk laksanakan tanggungjawab yang diberi seadil-adilnya.. apa-apa pun kita hanya merancang dan hanya Allah yang menentukannya.. kena kuatkan diri dan juga semangat.. dan lagi satu.. kita ne hanya laa insan biasa dan mempunyai batas dalam setiap perlakuan.. jadi kena ingat selalu yang kita ne haa ada la batas-batas yang perlu dipelihara :) ~

Esok 6 febuari 2013 merupakan hari yang dinanti-nantikan wat aku dan seluruh isi kolej TIC.. huuu.. esok akan diumumkan keputusan exam final.. huhu.. risau pun ada wey.. aduhai.. ne yang wat aku tak lena dek memikirkan pasai nak amik result ne huhu... alamak.. hampir terlupa.. rupa-rupanya esok la hari bersejarah tue.. harap-harap la sejarah yang diciptakan tue kan adalah sesuatu yang mengembirakan hati aku dan family.. huhu... harap sangat-sangat ne wey.. tolong yer..doakan aku.. :) ~

* Alamak wey..tak boleh nak tulis panjang-panjang daa... daa masuk waktu solat daa.. kay laaa..nak siap-siap gi solat n kelas prep daa.. hoho.. saya kan budak asrama yang cemerlang.. !!! In shaa Allah.. as salam guys.. :)

Alhamdulillah..!! dont 4get to say kay :)


Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.