♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Thursday 7 February 2013 5:04 pm 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

  Aku dan Debaran 

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Tergerak pulak hati neee nak tulis entry baru ari ne.. hehe.. walaupun tengah kesuntukan masa..tapi, tetap jugak take time untuk duduk dan mengarang diruangan ne haaa.. hehe.. * saya bukan curi tulang yeee.. okey laaa..mukadimah kita yang panjang-panjang tue haaa kita simpan untuk entry baru nanti.. but now, kita teruskan ke story kita yee.. ;) ~

Sebenarnya, hari yang mendebarkan tue daa berlalu pun.. dan aku sekarang boleh menarik nafas lega panjang-panjang.. hoho.. tapi, untuk sem lepas je la yer.. untuk sem ne aku masih lagi semput dan terkedek-kedek cari arah untuk aku teruskan usaha sehingga la aku capai apa yang aku inginkan dalam hidup aku.. memang bukan mudah tapi tak mustahil kan kan kan... ?? hehe.. In Shaa Allah..tolong ye doakan aku yer.. ~

Debaran ne sebenarnya ada banyak terutamanya untuk aku adalah debaran nak melangkah ke sem baharu dan debaran untuk ambik result.. hoho.. tue yang pertama saat ne laa.. saat lain tak kira lagi kay.. hoho..pape pun..aku dah lepas satu debaran yang pertama iaitu ambik result.. hoho.. :) ~

Time ari ambik result tue.. memang terpaksa laa nak bersesak-sesak kay.. kena beratur macam budak nak ambik result SPM.. hoho.. terpaksa guna cara manual.. ntah pape pun ada.. huuu.. nak wat cam mana.. tempat tak upgrade lagi..kikiki.. terima je laa cara macam mana sekali pun.. yang penting segalanya berjalan dengan lancar dan sempurna.. alhamdulillah.. tue yang semua orang inginkan.. ! ~

Cakap bab result ne... semua orang muka CUAK jea.. hahhaa.. termasuk la aku yang tengan buah muka pura-pura tak cuak.. padahal dalam hati tuuuuuuuuuuuuuuuu diaaa ALLAH je Maha Mengetahui segalanya.. time sampai depan lecturer aku tue haa yang kacak bergaya.. dengan muka dia yang slumber.. ada jugak aku terfikir.. apa laa aku dapat ne.. cara dia nak serahkan result aku tue banyak betuii step dia.. aduii.. ikut jea laa.. dan lepas settle je semua tue.. aku pun terus laaa capai sekeping kertas yang tertulis result exam final sem 4 aku tue.. terlopong mata aku sekejap tengok cgpa aku.. hoho ~

Tak banyak pun..tapi, alhamdulillah..syukur sangat-sangat ada peningkatan dalam sem aku tue.. aku pernah menangis gila-gila time dapat result.. tapi kali ne..aku boleh tarik nafas lega sebab aku tak perlu mengalirkan air mata kerana kehampaan.. syukur, Ya Allah.. aku betul-betul da bersedia dengan apa yang bakal aku peroleh.. bila kita da letakkan REDHA untuk sesuatu yang kita ketahui atau tidak ketahui.. kita pasti dapat terima apa saja kenyataan.. In Shaa Allah..~

Moga sem 5 yang baru bermula ne akan ada peningkatan dalam pointer aku... teramat-amat berharap.. hoho.. aku akan cuba untuk berusaha dengan lebih gigih lagi..sebab aku tengok subjek yang aku ambik untuk sem ne perhhhh..boleh tahan rupanya.. pape pun... aku jadikan mak abah aku inspirasi untuk aku berjaya..bila aku malas..lemah or so on.. aku akan fikirkan mereka.. di situ lah semangat yang entah dari mana datang bangkit dan membuatkan aku bersemangat untuk capai cita-cita aku yg luhur.. In shaa Allah ~

* Mak dan abah..keputusan ne untuk mereka.. dan aku telah usaha.. dan ini lah hasilnya.. dan aku akan pastikan.. yang aku akan cuba untuk capai yang lebih baik lagi dari yang ini.. tak ada yang lain selain USAHA DOA DAN TAWAKAL... In Shaa Allah..jumpa lagi untuk entry baru..  As salam..  ~

Alhamdulillah, syukur.. :)




Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.