♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Wednesday, 13 February 2013 12:52 am 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

 Aku, Amanah dan Kejayaan 

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Haiiii korang..da berapa hari daa tak update entry ne.. bertapa letihnya rasa badan hari ne..letih berjalan sebenarnya.. huhu.. ermm..dalam keletihan diri..sempat lagi haishhhh aku nak update entry ne tau untuk korang.. hehe.. * pantang dapat peluang jee.. hehe..~

Dalam minggu ne saja macam-macam yang daa aku wat tau.. macam-macam program dan aktiviti yang aku melibatkan diri.. segala macam ilmu yang aku pelajari.. di samping tue.. dapat merapatkan silaturahim dengan member-member seperjuangan aku.. haaishhhh..daa tak lama jea lagi aku nak berpisah dah dengan diaorang sahabat aku selamanya.. hoho.. ~

Okey, buka cite pasai member.. memang ramai member yang aku sayang ne haaa...nak sebut nama satu-satu..haaishhh..banyak la pulak.. hoho.. tak ape la...cukup la hanya aku yang tahu dan aku hanya namakan mereka semua sebagai "member" di ruangan blogger nee je..risau jugak nanti ada pulak yang menangis air mata darah penyu bila aku tak tulis nama dia kat entry aku ne haa.. hehehe *bajet femes ler.. hoho.. ada aku kesah ? ~

Baiklah..bercakap pasal amanah pulak.. menitik peluh kat dahi aku ne haa.. hanya Allah je tahu Amanah apakah yang sedang aku genggam saat ne.. hoho.. dan aku berharap yang aku mampu untuk memegang amanah ataupun tanggungjawab yang diberi nee seadil-adilnya.. aku risau sangat kelak aku tergagap-gagap nak jawab dengan Allah kalau aku gagal melaksanakan Amanah yang diberi.. Masya Allah.. huuu.. ~

 Bercakap soal Kejayaan pulak.. Alhamdulillah.. tak sangka rasanya..bila diumumkan sebentar tadi yang Sajak hasil nukilan aku dan 3 orang lagi sahabatku berjaya mendapat tempat ketiga dalam pertandingan mendeklamasikan sajak semperna " Festival Semarak Cinta Rasulullah ".. alhamdullilah.. bersyukur yang tak terhingga kepada Allah.. berkat usaha kami bersama.. akhirnya kami berjaya walaupun mendapat tempat ketiga.. syukur ! ~

Terlalu banyak saingan.. terlalu banyak peserta yang berbakat dalam mendeklamasikan sajak.. syukur laa.. rezeki berpihak kepada kami..nak buat macam mana.. Allah dan tentukan yang tempat Pertama dan Kedua ditakluki oleh kaum Adam.. namun, yang meruntun hati aku adalah kerana.. aku masih lagi terkejut dengan kejayaan yang Allah berikan ne.. ! ~

Baru-baru ne..aku dan housemate aku baru sahaja mendapat Johan dalam Mini Sport iaitu dalam pertandingan Futsal.. Alhamdulillah.. sangat-sangat bersyukur dan turut merasai satu perasaan sebak.. apabila memikirkan yang Allah sering makbulkan setiap doa-doa aku.. aku amat berharap..aku pula akan cuba jadi seperti yang Allah perintahkan.. akan lebih mentaati setiap suruhan-Nya.. In Shaa Allah.. :) ~

* Ingat nak sambung cerita lagi.. memandangkan masa mencemburui aku.. terpaksa la aku berhenti setakat ne je cite aku untuk entry kali ne.. hoho.. tolong yaa doakan kejayan aku lagi.. In Shaa Allah..As salam.. ! ~


Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.