♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Sunday 27 January 2013 2:14 am 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

  Aku , sem baharu dan Kembali.. 

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

ohhhyeahhh..jumpa lagi korang.. *hemo hemo.. aku ne haa dee benda rasanya nak citer..hemm..jappp.. bagi aku tarik nafas dalam-dalam..then aku hembus dulu kay.. *berdiri dan mendepa tangan sambil menarik nafas.... kay-kay...dahhh selesai... ! meh-meh dekat-dekat sikittt...aku de citer nak gtau korang ne haa... ! ~

Aku dapat feel yang aku akan mulakan sem baharu aku next week.. hoho.. betui ke?? *ntah,, kenapa mengapa bagaimana dimana siapa?? alahai.. macam tue laa lebih kurang dalam fikiran aku ne haa duk memikir pasai sem baharu aku.. *kuang kuang kuang.. wey..aku duk rumah pun tak tenang.. bila lama-lama cuti ne mula la rasa liat laa pulak nak masuk sem baharu..macam time skolah dulu.. kiki.. malas pi skolah.. *Ponteng.. tulis surat.. hahaha.. alam kolej ne haa payah ar wey nak wat cam gituuu.. hoho.. * x de niat pun.. :D ~

Dulu dengan sekarang adalah faktor masa yang terlalu berbeza... orang de cakap.. *dulu lain maa sekalang lain maa... haishhhh..pandai betuiii dia kata kan.. *hemo hemo.. aku rasa nak je ulang time skolah dlu.. hehe.. time skolah menengah lagi beshhh.. hehe.. dahh besar skitt.. hahha.. maklum laa budak sekolah menengah kannn.. * akaii banyak.. hahaha... *rindu plak rasa hati nee..huhu.. ~

Pape pun, berbalik laaa anda wahai Siti Rohaya Fitri ke alam realiti bahawa anda sedang menghitung masa untuk pulang ke markas (* hostel sebenarnya).. * hehe.. oh yeaaa.. malas betuii nak balik.. haishhh pasai apa la aku jadi lagu ni haishh... hoho..dulu time skolah aku duk umah..ulang alik gitu je.. ne haa.. aku duk sana.. duk hostel.. ulang alik kolej ke hostel laaa... huhuu.. ! ~

Tiba-tiba rasa sayu nak tinggalkan bilik, bantal busukk, teddy bear bird-2..ermmm..x ape laaa... sabar kay yaya untuk dua sem jea lagi... lepas tue.. hahahahaha,,,,apa lagi wey kitaaaaaaaaa enjoy laaaa... hoorayyyyyyyyy... tak sabar nak tamatkan pengajian.. yey ! :) ~

Menghitung masa, hari, bulan, dan tahun... masa dan detik itu akan tiba... tak sabar untuk aku nantikan.. yehoooo.. tak sabar untuk menerima gelaran itu... tak sabar untuk merasai kebahagiaan itu, tak sabar nak menjejakan kaki ke alam itu... yeahh.. itu yang aku nantikan......iaitu alam graduate.. haha..lepas tue..kena la siap-siapkan diri untuk gi koje.. yehoo.. ~

Dengar gosip-gosipp...result final exam akan release 4/2 neee.. OMG !! bertambah laaa kerisauan dan kepeningan kepala aku nee weyy.. hoho... mulaa laa otak aku nee ligat memikir itu ini pasai tuu pulak.. haishhhh..baru nak tenang sikit wey.. * boleh tak aku pass kat korang untuk tolong aku memikir pulak ? aku cam daa penat lak.. huhu...* boleh ?? ! ~

Ujian dan dugaan lagi untuk aku wey.. wuhuuuu..aku kena kuat dan tabah.. * hemo hemo yaya.. semangat laaa...kuat laaa..teruskan langkah yaya..in shaa Allah..kalau orang lain boleh berjaya..kenapa tidak aku kan ?? * nee yang rasa bersemangat nehh.. hehe..kay-kay.. mintak tolong korang doakan aku dapat result yang gempak kay.. huu.. aku daaa usaha, doa n kini aku TAWAKAL kpd ALLAH.. ~ :D

* Moga-moga tercapai setiap yang aku impikan... x ape laa... redha jeaa laa untuk pembukaan sem baharu untuk aku terus melangkah.. * yaya..jangan mudah kalah dan putus asa... be strong.. yeahh... In shaa Allah.. sedang mencuba untuk bersabar dan menjadi hamba Allah yang kuat dan terbaik.. :)

Kuat kuat kuatkan hati kay yaya ! :Good Luck 4 me :)



Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.