♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Sunday 27 January 2013 1:44 am 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

  Aku dan mood yang tak menentu  

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Selamat tengah malam korang.. hai hai hai.. rindu tak ?? * kahkahkah.. bertuahhhh sangattt laa kalau ada orang yang sudi rindu kat aku.. ooopssss * cannot.. nanti ada orang jeles pulak... hehe.. sebenarnya tuk entry aku ne haaaa... kottt-2 ada orang rindu kan...kikiki.. aku nee memang tak dee masa lain nak update entry untuk korang.. neee haaa... tengah malam laaa... lepas makan laaa..n whatever.. *siapa peduli.. hahahhaa.. pape pun.. entry kali neh haa..aku nak story ckit pasai MOOD !!! ~

Kadang-kadang kita sendiri tak boleh nak mengelak dari perasaan yang tak menentu kan ??! alahai...apa yang patut aku katakan adalah...kena banyak bersabar sebenarnya wey... mood nee haa kadang-kadang dia elok.. dia mai arrr gembira, ceria, riang ria , macam baik-baik jea... tapi, sekali dia mengganas habissss wey... tambah-tambah time mengamuk, marah, sedih, kecewa dan macam-macam lagi wey.. hoho.. memang tak dapet ahh den nak nolong eh.. ~

Kadang-kadang aku happy...sampai aku tak boleh sorok langsung apa-apa.. HAHA ! maksud aku.. kegembiraan aku laaaa.. * korang fikir apa ?! (-_-)  puih...  okey...aku terlampau obses happy sampai aku leh lupa diri wey... hahhaa... sampai orang tengok aku pun boleh fkir yang aku neh tengah &%484 hahahhahahahhaha *ting tong.....kah kah kah.. *hemo hemo.. ~

Adakalanya juga, maaaaiiii rasa sedih yang tak berkesudahan.. alahaiiiiii...aku rasa kadang-kadang aku ne macam pelakon drama pulak.. kejap aku happy kejap aku sedih.. hasishhhhhh.. * berbakat jugak aku ne kan.. kah kah kah... :3 time sedih tue laa aku tak boleh tahan wey... air mata ne menitik tup tup... alahai.... kalau aku sempat tadah dengan baldi.. rasanya boleh mandi bunga aku dengan air mata tue... * hahahhaa....*boleh cuba.. yeah.. kiki..  ~

Apa-apa pun..kena belajar untuk handle mood yang cam gini-gini neh haaa.. bukan apa..nanti kang dia jadi macam apa lagi payah pulak..jadi lebih baik kena pandai-pandai arr kawal kan... jom.....kita kawal bersama.. *kempen jomm.. nak pasang bendera biru ke bendera merah ke bendera hijau ??? kuang kuang kuang... * joke tengah malam wey.. * no idea... kikiki... ~

* okey laaa...cukup kott entry banyak ne ??? hahahaa... lain kali kita sambung kay.. hehe.. *hemo hemo.. :3

okey, hope korang faham kay.. :)



Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.