♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Thursday 24 January 2013 11:24 pm 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~


  Aku dan Galaxy Life  

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

haiiii haiii haiii... wuhuuuuuu... aku de permainan baik punyaaaaa untuk korang try beb.. try laaa dulu.... sebab bila main perhhhhhhhh seronok dan rasa macam tak nak jeee tutup lappy korang.. hehe... * nak layannnnn jep game tuuu.. hehe... * korang patut try....... okey.. hehe.. game nee haa anak saudara aku yang ajaq... see ??? anak sedara yang ajar wooo.... okey...* malu... diaorang memang pro bab-bab nak main game 24 jam ne haa bagi laa kat depa kay.. adeh.. last-last aku jugak sangkut.. ! ~

First time main game ne haa...haishhhhh..game apo laaahhh macam gini-gini....ituuu laa aku bebel..ini laaa aku bebel....last-last aku ne haa melekat jee depan lappy ngadap ne haa Galaxy Life @ FB... adehhhhhh..memang tak boleh kata takkkkkk... sebab..neee laa akhirnya.. kikiki... okey-okey.. aku nak story satu-satu pasai game ne haa... ! ~

Aku memang duk layan game nee daa lama daa... sejak bape hari nee rasa bersemangat jeee nakkk layan game neee lagi sebab level daa up skit.. hehe... seblum nee... nak tak nak dahh main... tapi, bila dapat kumpul duit n belian banyak2.. jadi syiokkkkkk pulak.. kuikuikui... hehe..

Lagi satuuuu...aku suka bazooka dia...alaaa yang comei-comei askar dia tue... hehe.. aku suka laaa.. kadang-kadang aku saja-saja tekan mouse kat dia...dia terkejut dan lari...hahaha...comeiii.. layan game nee kadang-kadang seronok gak... isi masa lapang yang membosankan.. huu... ! ~

Time serang planet orang tuuu lagi syok.. haha...tambah-tambah planet yang banyak duit dan belian dia.. muahahahahaa... aku serang dan tibaiiii habis duit anak cucu dia tujuh keturunan.. kikiki... nasib laa tuan planet tuuu tak tau beb.. kalau tak... bertubi-tubi aku kena serang balik... kikii... :D syiokkk wei.. sebab tue aku dukkk layan jep game antarabangsa ne haaa.. korang try arr main game ne haa kat fb.. hehehhee... bestttttt !!  ~

Time main sempat lagi aku snap picca-picca si comeiiiiiii aku.. hehehe... korang tengok ar nanti kay... aku bukan apa... rasa obses pulak main game ne haaa.... kikiki.... memang seronok lahhhhhh... tak sabar nak ke level seterusnya... hehe.. rasa macam kaya raya pun ada bila main dan serang planet orang dapat duit dan belian banyak-banyak..hehehe.. ! ~

* okey laaa..x tau lagi nak story apa beb.. korang kena try main kay... memang seronok sangat-sangat.. hehehe.. aku tak jemu pun main sebab aku asyik kutip duit banyak-banyak.. hehe.. korang kalau rasa nak kaya raya.. layan arrr game tu,.... hehehe..

Okey nee tempat aku..jelas x ?? hehe..

okey, ne laa planet aku..hehe.. berani serang laa kay.. !!  kiki

Planet aku kena SERANG !! spe la punya keje ntah..
nasib x de effect pape..sbb pertahanan aku kuat.. kiki

Hee...nee aku ngah serang planet orang... kaya aku weyyy.. kiki :D


Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.