♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Monday 21 January 2013 10:47 pm 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

 Aku, Peminjam Dan Barang 

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Haiii Selamat Malam korang.... dah dinner ke ??! ummm..yummy...mesti makan sedap-sedap kan.. sampai sini yer dapat bau lauk pauk korang tue..hehe.. yang mana belum dinner lagi tue better pergi laa korang dinner dulu kay...kang tak pasai-pasai sakit pulak nanti.. hasihhhhh... ! kay now, macam biasa laa aku ne haa mengadap lappy n tulis entry terbaru.. haishhh.. penat tue memang laa penat... nak wat macam mana.. terpaksa laa isi sisa-sisa cuti aku ne haa dengan wat segala aktiviti harian aku ne.. hoho... nanti daa bz.. batang hidung aku pun payah nak jejak... kikiki... ! jappp ehh.... ~

Setengah jam kemudiann............jeng-jeng...

kay-kay...setelah penat aku menelan dua biji burger..akhirnya, berjaya jugak aku telan dan telah selamat mendarat dalam perut aku neh... tahniah untuk aku  ! hoho.. wokeyyy... mari laaa aku sambung citer aku yang dah suam kuku tue.... haishhhhh.. aku, peminjam dan barang... baca tajuk pun daaa tau kan.... pasai apa yang aku nak story neh... haishhh... kadang-kadang kita nak tegur peminjam-peminjam terhormat sedunia kita tue... tapi, macam segan ala-ala malu kucing pulak kannn.. puihhh.. payah jugak nak slow talk dengan mereka.. risau nanti kecik hati plak ! padahal..hati kita dah lama berdarah dek menanti mereka pulangkan hak kepunyaan kita tue.. haishhhhhh... semua nak kena cakap ke ??!! nyampah den... ~

Ada orang yang daaa berbuih mulut dia duk mintak.. macam pemintak sedekah plak.. alahai kesiannya kat dia... hoho.. padahal...mintak barang sendiri tue punya payah gayanya... isk isk isk.. banyak pulak ragam si peminjam barang yang tegar dan tak sedaq diri nee kan.. hoho... mintak pun ada gaya.. nak gaya kasih sayang jugak.. ikut laaaa asalkan pulangkan barang balik kay... alahai... jangan mintak luku pala dah... * memang nak bagi pon.. kiki.. lama-lama pun sapa leh tahan der... hehehe... sabar je laaa... * wat masa ne haa lum ada laa cam tue.. coming soon kot.. kiki ! ~

Ada kalanya, bukan hanya barang je yang orang deee pinjam... duit pun adooo wey... yang bab duit tue yang agak parah sikitttt...sebab..pinjam pandai wey..bayaq tue hamboiiiiiii....tunggu berjanggut dulu laaa baru dapat balik..hoho...tue yang memang jenis yang kita tak boleh kata apa dahhhhh.. jadi...kalau jumpa orang yang suka pinjam meminjam neh haa....better fikir laa dulu semasak-masaknya.. kalau boleh tue haaa...wat solat sunat hajat kaaa istikarah dulu kaa.. kiki...* dapat petunjuk.. tapi, kalau orang yang betuiii-betuii memerlukan.. kita tolong laaa yerr...korang jangan arr plak tengokkkk jea dia.. haaishhh...kesian pulak kat dia... kay ?!! ~

* Okey, takat nee jaa laa yer... daa x larat nak fikir daaa.. kikikii.. pape pun... akhir kata laa kann... wat peminjam harta benda atau wang ringgit aku yang daaa berkurun korang wat pekasam tue.. mohon laaa anda berbuat demikian,,, sila laa pulangkan... aku daa lama menanti nee.. kay ??! trme ksih arr kalau korang ingat n pulangkan yer.. :3



Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.