♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Monday, 21 January 2013 2:53 pm 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

 Aku , hipokrit dan mimpi   

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Selamat Petang uolss..memang terasa kepeningan kepala melanda seluruh otak-otak dan saraf-saraf aku neh.. mungkin terik matahari membenamkan hasrat aku untuk wat apa-apa yang aku sukai kat luaq tuu.. hadoiii.. sabaq dehhhh... huu.. apa-apa pun aku masih lagi berkemampuan untuk tulis entry neh untuk korang... heheheh.... ! ~

Tanpa memanjangkan mukadimah aku tuuu haaa...aku teruskan tentang story aku ne haa...aku, hipokrit dan mimpi... adoyaiiiiii... terasa berat jugak nak tulis entry neh haa...buka apa..nanti ado plak yang makan cili terasoo podasnyo ehh... kikiki... ada aku kesah ??!! hehehe..baik lah....kadang-kadang ada segelintir masyarakat kat luar sana tuuuu..yang ada penyakit hipokrit nee haa dalam diri..sedar tak sedar makin lama virus hipokrit ne makin berleluasa dalam dunia fana neh.. ntah pape la korang... ! ~

Hipokrit tentang isu semasa, diri , pendidikan dan juga kerjaya.. apo kono eh jang ?? cuba laa amalkan sifat-sifat mahmudah kaa...ne suka betuiii duk cedukkk sifat-sifat mazmummah tue... hishhhh..berat.. berat ! korang neh..persoalannya kat c neh haa..pasaipaaa hangpa duk suka duk hipokrit ni ??! baguihhh sangat kaa?? isk isk isk... * penyepak kang... kiki... (lekkk luu..aku acah jaa... :3 ) . kadang-kadang aku rasa macam tak masuk akaii pun ada bila seseorang tue hipokrit tentang sesuatu yang aku sendiri tau kesahihan fakta dia... adoi... nak hipokrit tak bertempat arrr der.. ~ :P

Satu masalah lagi ne haa...bila dia hipokrit tentang sesuatu yang aku rasa macam tak perlu jeaa aku tau.. wat apa laaa hang nak bohong aku wey..aduhai..tak habiskan berassss ponn laa.. aku..bila hadapi orang-orang cam gini haa..peduli apa aku...tak rugi setitik pun air liuq aku ne haa.. kikiki.. apa yang penting aku hope sangat korang-korang..tolong arr sedar diri kay.. yang jenis putaq belik nee pun satu masalah.. harap jangan arr duk memutaq sangat...risau nanti hang tuuu kena putaq balikkk jaa.. so be carefull.. apa yang kita wat, kita akan dapat balik.. get it ?!! done.. fuhhhhhhh... !~

wokeyyy..skang aku nak story pasai mimpi plak...apo ehh ?? mimpi sampai ke bintang ko ??! bukan setakat bintang... naik sampai ke langit ke tujuh aku ari neh haa... hoho... percaya atau tak.. aku daa MATI wey... habis tuuu sapa yang tulis entry neh haa ??!! adoiii..korang ne haa..bagi aku habis citer dulu bleh dakkk.. * sekeh pala hangpa...kiki.. dalam mimpi tue aku accdnt arr weyy.. aku mati berkecai pala aku wey.. alahai..ntah pape laa aku mimpi tadi.. menyesal pun ado bila aku tido pas solat subuh tadi.. hoho.. :3 sebab tue orang tua-tua tak bagi tidok pas subuh... kikiki... aku ngantuk ar wey..apa bole buat.. hehe... sebenarnya aku pun tak paham macam mana laaa bila mimpi buruk aku hari ne haa.. adoyai... hoho... mimpi hanya mimpi... hopefully.. ! ~

* Wey..aku daaa tak sanggup nak tulis entry ne haa..bila si budak mata empat sue dah balik ne haa.. kacau daun betuiii laaa... hehe.. kay laa...nanti sambung lagi yer... nantikan story untuk entry baru nanti hehe,,, daaa... ! ~

Jangan laa duk Hipokrit sangat naa... mau sedaq skit..



Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.