♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Sunday 20 January 2013 11:40 pm 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

  Aku , Kawan dan hidup 

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Bagaikan orang mengantuk disorongkan bantal.. ceewahhhh, aku ingat lagi peribahasa melayu tauuu... tak sia-sia cikgu bm aku ajaq dulu.. * Sifuuuu....tq ! angkat kening kat diaa 360 darjah.. hehee.. cam ne tuuuu ?? wey korang pk lahhhh... kay-kay.. * lek luuuuu..... aku ne haa baru je lepas menjamah nasi dengan ayam masak kurma.. perhhhh.. peberet aku tuuu wey... kau ado ??! hihiihihi.. dan sekarang aku dah kenyang daaa...alhamdulillah... * Islam rupanya... hehe.. aku tak tauuu ar nak cakap cam mana kan... tiba-tiba mak abah aku balik dari ronda-ronda n beli bwak balik burger lagi kat aku ne haa.. kikikiiii... rezeki wey..rezeki... apa tunggu lagi...telannnnn ar wey.. hehe... ok stop.. jum aku story skit pasai aku, kawan dan hidup... ~

Wey normal laaa kan kalau kita ne haa ada ramai kawan...adakah tuuu suatu perkara yang Pelik ??! tak bukan ?! yeahhh..semua orang digalakkan mengeratkan silaturahim..... tak salah punnn..tak berdosa punn wey....tapi, yang mendatangkan kepelikan pada aku sekarang ne haa... ada segelintir individu yang menjalainkan silaturahim yang lain macam derrr.. adoiyaiiiiii.. apakah ??! aku rasa dia ada something wrong arr kat hati diaa... nak kata lahir songsang... tuuu wallahu'alam laaa wey... kikiki.. hemmm.. ~

Tapi kalau betuiii pun....aku hanya mampu pandang n geleng-geleng kepala jer arr.. apa bole buatttt.. kita tak boleh nak ubah diri orang lain...melainkan dia sendiri yang berusaha untuk berubah ke arah yang lebih baik... kan ??! dari jauh aku mampu berdoa jea laaaa... kay-kay.. * sama-sama kita doakan dia yer.. moga-moga dia berubah.... apa....siapa? siapakah ?? biar Allah yang lebih Maha Mengetahuinya yer jangan laa persoalkan...ne hanya sbg pengajaran jer...spya kta x ikut semua tue k k k k k... :3 ~

Apa-apa punn..hidup ne perlu diteruskan...jangan sesekali lemah, gentar, was-was or pape la ekkk.. kena sentiasa bersemangat dan berusaha untuk jadi lebih berani pada masa hadapan.. ingat ! berani kerana benar... :D kita boleh jea hidup tanpa kawan..sebab kita ada Allah.. tapi, jangan la korang gi buang kawan-kawan korang... sebab statement aku cam gitu.. * mmg aku pancung kpla korg kang.. kikiki... apa yang penting.. korang jaga laa hubungan sesama manusia... dan paling penting kan kan kan...jaga hubungan dengan Allah.. selalu la tadah tangan korang tue untuk memohon kepada Allah.. jangan plak korang gi mintak tolong bomoh, pawang, bawang sgla tue.. SESAT ! SYIRIK wey.. Ingat Allah hanya satu yang Maha Esa kay.. ! ~

* okey laaa...da lewat malam pun.. daa berapa jam aku karang entry neh haa... skang baru nak post.. hoho...ralit wey...pape pun.. berakhir la cite entry aku ne haa.. aku, kawan n hidup... best tak best.. ada aku kesah,,, ?? kikiki.... okey...Selamat Malam n As salam all.. :3 ~

Jalinkan laa ukhwah kerana Allah..
Moga Allah redha kepada kita.. In shaa Alllah.. 




Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.