♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Sunday, 20 January 2013 4:35 pm 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

  Aku , Perampas dan Curang..  

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Huargggghhhhhh....aku mengantuk arghhh wey...tapi, x tau laaa pasaipa tiba-tiba ilham aku nak mengarut kat c neh haa mai tanpa dijemput balik tanpa dihantar...so..apa bole buat...kena story lahhhh wey... * kembangkan hidung... hehe.. hangpa tak tau aku punya laa tahan mata ne haa semata-mata nak tulis entry untuk korang....dengan perut aku ne haa duk meragam je...sakit perutttttttt wey.. hohoho..  * cacing-cacing ne terlalu asyik ke hulur ke hilir tanda mintak makan ! hampehhh btuiiiii ~

Hari demi hari aku duk perati tengok...banyak betuii la kes-kes skandal sandal n curang segala mangkuk ayun ne duk berleluasa..haishhhhh....neee laa masalahnya dalam dunia akhir zaman neh haa....aku tak tauuu laa nak cakap cam mana wey...melainkan mengucap banyak-banyak jeaa... huhu... ada jugak laa beberapa informasi yang aku tau kaitan ngan bab-bab kecurangan n sandal ne haaa... opsss... skandal.. hehe.. nak tau ? meh-meh..aku cite.. * bisik-bisik skit..wakaka... ~

Ada satu masa dulu, aku pun pernah laaaa terlibat dengan kes-kes kecurangan ne haa... di mana aku laa mangsanya !!!!! sebab tuu aku agak pantang ngan kes-kes kaitan ne haa... tuuu apa tuuu duk senyum-senyumm...woi...apa gelak-gelak...suka eh... huhu.. sedih wey...hangpa yang pernah rasa apa aku rasa tau laa macam mana perasaan aku time tue... separuh gila tahap dewa segalanya ada... huuu.. okey tuuu cite lme.. malas nak ingat... sakit wey jiwa raga aku neh haa... apa yang penting aku tak kalah dan langsung tak undur diri.. sebab aku yakin.. AKU TAK SALAH WEY !! :D ~

Aku tersentuh nak tulis entry neh sebab..baru-baru neh haa ada la sorang member aku...cite kisah dia ngn bf dia.. wey sakit n menyiarap darah tujuh keturunan aku wey bila dapat tau jaa dia cite pasai sorang pompuan tue nak rampas bf dia... gila gila gila gila wey... tiba-tiba aku teringat masa aku kena dulu... gila bapak aku sabar jea... betuii arrr cakap orang... bila kita sabar Allah mesti bantu... alhamdulillah.. ! aku sedih ar wey bila dia cakap dia sedih sangat-sangat bila jadi cam tue... hoho.. tambah-tambah plak perampas tue cakap akan tetap rampas laki tue.. * menahan air mata bila teringat kisah tue.. aku ne haa bukan kuat mana... kadang-kadang luaran jea nampak kuat... dalam hati sapa tau wey.. hoho... ~

Persoalannya diminda n otak-otak aku neh haa... pompuan tue x de maruah kea ?? tahap gaban dia cakap macam tue... selamber rock kapak dia jea cakap cam tue ?? apa..dia ingat dia dahh cukup power ?? mehhh mehh mehh test IQ tengok... *x de kena mengena ar wey.. adeh... hehe.. satu lagi...yang aku geram sangat...dia tue dahh x nampak laki lain ke haa ?? isk isk isk..kesian oarang yang jadi mangsa tue.. terpaksa berduka sesaje sebab kehadiran pompuan tue tanpa diundang.. haishhh... berat berat berat wey.. hoho.. ~

Aku bukan apa.. bab-bab cam gini..aku jadi emosi tah pape arr.. hoho.. susah wooo nak lupakan sejarah hitam.. puiihhh ! macam nak bunuh jea orang tue dulu... haishhh..sabar yepppp... aku kena kuat wey.. sekali aku lemah sepuluh kali aku dihentak.. puihhh.. * berani wat laa... bleh pilih nak hidup ka mati.. x pun hidup seksa ! kahkahkah... *jahatnya aku... wey ada aku kesah ? orang jahat kat aku takpa plak kan... isk isk isk.. hehe.. pape pun.. aku ngah belajar sabar dalam semua perkara.. aku juga belajar dari pengalaman diri dan orang lain.. cuba untuk matang dalam semua perkara... In shaa ALLAH.. ! ~

* Okeyyy...that all jer kott.. ponat daa.. aku nak restttttttt... jangan ganggu aku sampai aku post entry baru kay.. kekekkee.. pape pun..jangan biarkan diri anda diselubungi kecurangan insan tersayang bersama orang lain.. take care urself n ur relationship.. oke ?! percaya bole tapi not too much kay.. be carefull hehe.. :3

Gambar Hiasan ! SHN <3





Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.