♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Saturday 19 January 2013 9:48 pm 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

  Aku dan cuti  

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Ohhhyeaahhh...tak sangka yang JOZAN Juara MLM semalah.. Tahniah buat mereka berdua.. hehe.. *ntah tibe2 plak aku jadi fanatik kat depaa....hehe.. okey-okey..aku jujur tak deee simpan niat pape pun kay...sooo korang jangan laa nak salah faham..kiki..aku tengok kannn suasana umah aku neh makin hari makin rasa sunyi plak...kucing-kucing peliharaan bapak aku pun senyap sunyi je.. kalau tak..aku dengar laa jugak depa duk sembang pot pet pot pet kat luar mahupun dlm rumah neh.. hasihhh...mana depa merayap neh...nak kena rotan kott....hemm... * jadi susah hati plak aku cam gini... hoho... ~

Bab kucing-kucing aku memang tak kan habissss lahh kalau aku terpaksa citer kat korang satu per satu...adoyaiiii..tak pasai-pasai jadi femessss ala-ala diva pulak kucing-kucing aku tue.. cehhhh... ! bab kucing segala aku daaaa leraikan...jangan suruh aku masuk cite pasai ikan-ikan kat rumah aku plak... kang melampau-lampau plak korang nak aku cite pasai semut, lipas, tikus kat umah aku nehh... haaa...korang simpan r duit wat dokumentari pasai binatang sendiri yer... ponat dennn nak citer... hoho.. ! ~ * Fuhhhhh, lega...sori lahhhh, mukadimah aku neh tak sah kalau x panjang berjelar... dah-2 jum aku cite pasai aku dan cuti tue... ~

Tahu tak korang...aku neee dapat tau je cuti sem aku up lagi tiga minggu... * lompat si katak lompat aku tauuu tak punya happy tahap gabannnn.... punyaaa laa aku syiokkkkkk gila.. haaa...aku dah planning daaa sepanjang enam minggu aku cuti-cuti malaysia tue aku nak wat apa tau...nak jalan sana jalan sini... fuhhh...macam orang putehhhhhh cuti-cuti merantau merata.. hehe.. sepanjang tiga minggu lebih aku daa cuti neh... bolehhh laaa.. aku tak de la jalan mana-mana tapi happy laa jugak.. hoho.. ~

Tapi...bila aku dapat call jea dari kolej... depa habaq pasai budak biasiswa hostel kena balik awai seminggu.. puihhhhhh... hati aku macam kena sentappp woiiii... cuti aku yang berbaki tiga minggu tue bagaikan dibakar hidup-hidup jea... hoho... sedih gila weyy... aku nak cuti lagi... !!! huuuuu....nape laa nasib aku cam gini.. aku nak duk senyap-senyap kat rumah lagi...nak tido lama-lama lagi... nak cairkan otak aku lagi... otak pun ngah beku lagi cam mane ney nak study wey.. hoho.. ~

Nanti kalau aku balik awai....kesian r kucing-kucing aku....sape nak borak-borak n main-main ngan diaorang wey.. huuu... alahai...tengok ne..depa daa merayu-rayu kat aku tanda tak izinkan aku balik...cam ner neh.... huuuu... * Tak de kena mengena pun.. hehe.. alasan jeee tue.. ~

Pape pun mulai sekarang aku kena bersedia untak hadapi sem baru nee..aku kena lebih berusaha gigih.. aku kena lebih bersemangat n ketepikan segala kekusutan n segala macam perkara yang menganggu diri dan masa depan aku... aku perlu corakkan masa depan aku... dan ianya bermula SEKARANG... bangkit la yaya... apa yang penting kesabaran... yehoooooo... ! ~

* Pamerkan wajah ceria walau hati sehabis cuka.. hoho.. wajib terima kenyataan yang cutiku telah hampir TAMAT... As salam.. c u again... huu... :O ~


Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.