♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Wednesday 16 January 2013 9:15 pm 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

 Entah kenapa ! 

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Dari pagi sampai la sekarang,cuaca kat luar mendung n hujan jea.. ermm, cuaca tu macam hati nee je... tahu-tahu jeaa hati ne resah gelisah...dan hampir-hampir tak daa mood bila memikirkan satu hal yang pastinya  membuatkan saya mengalirkan air mata... Tak tahu kenapa, saya jadi terfikirkan hal tue seserius neh.. hemm... ~

Emosi pun rasanya tak berapa okey..tak tahu laa nak cakap macam mana..susah betul nak cakap..biar la perasaan tu terbuku dalam hati ne..harap-harap akan ada penyelesaianya nanti.. hopefully ~

Jangan tanya laa apa-apa pun..yang pasti..mood tak berapa nak sedapp kata orang.... x tahu kenapa.. tapi, itu laa... rasa terganggu betul dengan beberapa perkara...yang pastinya perkara tersebut menghantui dan membuatkan diri ne resah n gelisah sepanjang hari... ! ~

Lebih baik..jangan tanya apa-apa ye..saya perlukan masa,,,dan berharap sesiapa saja akan mengerti walaupun pada zahirnya tak akan mengerti.... hemmmmmm... x tahu nak cakap mcam mana lagi sekarang.. huhuhuhu ! ~

* Moga-moga Allah berikan saya jalan penyelesaiannya... aamiin Ya Allah... :')


Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.