♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Tuesday 1 January 2013 4:29 pm 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

  Aku dan Tekad..  

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Alhamdulillah, kita sama-sama daaa melangkah ke tahun yang baharu iaitu 2013.. hari ne adalah 1 Januari 2013 bersamaan dengan 18 Safar 1434H... bersyukur ke hadrat ilahi kerana dengan keizinan dari-Nya.. kita dapat bersama-sama lagi untuk tahun baharu ini.. semoga segalanya yang ingin dicapai akan dipermudahkan Allah.. Aamiin Ya Allah.. ~

Bersyukur sekali lagi, kerana dengan limpah rahmatnya.. Allah sentiasa membuka pintu rezekinya kepada kita.. dan alhamdulillah...pada tanggal ini...saya masih mampu bernafas.. masih mampu menghirup udara segar, masih mampu berjalan, bercakap, mendengar, melihat dan segalanya.. tidak semua yang bernasib baik seperti saya.. alhamdulillah... ! ~

Bermula dengan langkah baharu  di tahun yang baharu ini..saya sendiri telah memasang tekad untuk mengapai azam yang saya ingin kecapi.. mungkin bukan mudah... namun jua bukan mustahil bagi saya.. kita hanya merancang tetapi segalanya Allah yang menentukan.. siapa tahu itu rezeki saya.. saya mungkin akan dapat.. In shaa Allah.. apa yang penting saat ini.. saya tak akan berputus asa... ! ~

Ini tekad saya..saya akan cuba usahakannya juga.. saya akan pastikan saya mampu untuk mencapai azam saya tuuu..biar laa berapa lama sekalipun harus saya tunggu untuk mendapatkannya.. biar terpaksa susah sedikit pun... asalkan saya mampu untuk capai azam tersebut..

Saya belajar dari kesusahan diri dan orang lain... saya melihat bukan mudah untuk dapatkan apa yang kita inginkan dengan mudah... mungkin saya tak bernasib baik seperti orang lain.. tetapi saya percaya.. ada sesuatu yang lebih baik Allah daaa tentukan dan sediakan buat saya.. saya hanya perlu berusaha dan terus berusaha... In Shaa Allah ~

Berpegang pada tekad dan sangat-sangat berharap yang usaha sekarang neh tak akan sia-sia.. berkat doa mak dan abah.. saya akan berjaya..dan atas keizinan dari Allah, saya akan berjaya dalam apa jua yang saya lakukan.. In Shaa Allah.. saya akan buktikan bahawa saya mampu untuk capai setiap yang saya inginkan dalam kehidupan ini.. ! ~

* Moga tercapai segala yang saya impikan.. moga Allah merestui langkah ini.. dan permudahkan segala urusan saya di dunia dan di akhirat.. In Shaa Allah... ~



Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.