♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Monday 31 December 2012 8:58 am 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

 Harap Maklum 

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Alhamdulillah...kenyangnya....baru lepas sarapan nasi lemak air kosong pagi nee... haha.. sedapppppppnya mak masakkk.. nyum3x...bila dekat-dekat ngan mak neh makan apa saja pun boleh....orang kata order jer... hehehheee..... ~

Biasa laaa orang bukan slalu cuti so...biarlah nak makan sedap-sedap walaupun order je dari makkkk hehe.. pape pun mak masak memang sedap laahhhh... memang terbaik dari ladang !!!! hahahaha.. tiba-tiba lak terasa macam nak makan sesuatu.. adehhhh... konfiusssssssss.... kakak aku yang pregnant ke aku neh?? hahhahahaa..... ~

Aku plak yang mengidam macam-macam...adeh-adeh.... parah-parah....kalau macam tu..lagi cepat la aku gemukkkkkkkk...asyik makan jeaaa...hahhaa...bagus jugak kan...hehe...makan banyak-banyak...biar cepat gemuk sikit... baru laaa bestttt... asyik kurus je.. cer gemuk plak kan hahaha... ~

daaa laa leh gila plak klo asyik cakap pasal makan jea... hehe... makan makan n makan je keje saya.. apaaa daaa...hehe... daaa la tuuu..kita citer laaa pasai lain plak... banyak lagi kan... cite-cite malaysia neh haha.. sebenarnya, terasa excited plak sebab daa berapa hari tak update neh.. ye laaa.. saya x de masa laa.. kikiki.. padahal banyak je masa.. puiii ~

Baru je sampai rumah tadi terus makan.. kemas-kemas baju.. n sekarang keje saya mengadap lappy lahhhh.. hehee..itu lahhh rutin harian saya sepanjang cuti neh... sooo... jangan nak halang apa-apa yer... haha... ermmm... ~

Walaupun tengah-tengah cuti neh...hati neh masih rasa rindu lagi kat orang sanaaa tuu...cuma saja wat-wat degil n tegas skit..... kalau tak....nanti noooo time untuk dia stdy... hoho.. terpaksa jadi kejam sekejap.. maaf lahhh yer.... saya wat neh untuk awak jugakkkk.. hopefully fahammm.... ~

huhuuuu... tak nak cakap banyak-banyak...sendiri mau ingat lahh.. masing-masing daa besar n boleh fikir mana baik mana buruk dahhh...so..x de spe leh kawal lagi melainkan diri sendiri...apa pun semua harap yang terbaik dari awak... yerr ? so good luck untuk exam awak.. saya doakan awak dari jauh...n last... please jangan fikir bukan-bukan pada saya..... huhu... !

* okey lahhh.... nanti kita sambung story lagi yer,,, nak wat keje jap...hoho... daaa.... as salam... <3


Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.