♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Thursday 27 December 2012 5:59 pm 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

 ..Holiday..  

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Yehoooooo......dah bermula cuti saya untuk sem 4 neh.....tak sabar rasanya nak masuk sem baru dengan impian dan azam yang baru...sangat-sangat berharap akan ada peningkatan dalam final exam sem ne.. hoho.. rasanya daa lama sangat saya tak update blog neh kan.. memang rindu sangat nak berceloteh kat c neh..

Apa kan daya...keadaan tak mengizinkan saya untuk meluangkan sedikit masa disini...huhuhu...saya tersekat dengan keadaan... macam-macam keadaan...bila mood tuu datang... saya pulak sibuk dengan itu laa ini laaa..alahai....bila tak de mood nak tulis tuu...jangan apa laa...saya memang MALAS ! HOHO...

Tapi, untuk kali neh saya dah mula rajin....saya dan mula nak berceloteh lagi... sebab saya tengan bercuti.. jadi..saya rasa saya ada masa untuk blog saya neh.. hehe.. In shaa Allah..sepanjang kesibukan saya neh.. banyak benda yang terjadi.. macam-macam laaaa.... sabar je laaa...

kalau nak diikutkan saya nak je tulis satu-satu cite saya tuuu..tapi...rasanya mesti tak cukup satu page nanti... ber page2 plak.. huhu... pape pun... saya hadapi segala manis dan pahit dengan penuh kesabaran.. huhu.. yang lepas biarkan lepas..yang pentang yang mendatang neh... kena kuat... ~

* nanti kita sambung celoteh lagi yer.... daaaa.... (^__^)"....


Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.