♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Thursday, 13 December 2012 1:29 am 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

  Tekanan !!   

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh...

Walaupun mata ne dah kuyu...dan nak terlelap....sebab tahan mengantuk sangat-sangat neh...jari jemari ne lak masih tetap tegar nak menaip kat ruangan neh jugak... hishhhhh degil betul la kau neh jari....huhuhuhu... ada saja yang kau nak tulis kan...ada saja laaa yang kau nak kongsikan... nak buat macam mana kan... daa lama sngat x update blog neh... macam sunyi plak blog neh bila tuan tanah tak update... hoho...

Baiklahhhhh...peratama sekali...jenguk-jenguk lahhhh tajuk kat atas tuuu dulu pasaipa.... hoho... TEKANAN ?? yeaaa....sangat tertekan saat neh.. x tau la nak cakap mcam mana lagi... sebab jawapan tetap tekanan... huhuhu...

Bila dah timbul satu perasaan yang kurang enak seperti neh... memang laaa saya rasa tak senang duduk... mula laa jugak fikiran neg memikirkan itu ini... saya pun dah tak larat dah nak layan perasaan macam neh... tapi, macam mana saya nak elakkan... kalau ia tetap degil menghantui saya ??? ooohhhh tolonggggg laaa... pergi jauh-jauh ~

Saya rasa saya dah cukup sabar dengan apa yang berlaku... dan saya juga rasa yang saya dah cukup kuat untuk harungi semua tu..... tapi, entah kenapa... untuk kali neh saya rasa saya CUKUP LEMAH untuk teruskan segala-galanya..... kenapa dengan saya neh ????!!! saya tak ada jawapannya... huhuhu... :'( ~

Saya rasa tertekan bila ditekan... saya rasa tertekan dengan keadaan sekeliling... saya rasa tertekan dengan segala-gala yang berlaku... adakah ini yang dikatakan sabar ?? kuat ??? saya tak pasti.... saya rasa saya lahhh yang paling lemah saat nee.... namun disebalik itu, saya pasti akan cuba untuk mengumpul kembali kekuatan itu.... untuk terus bangkit dari terus terjatuh....untuk terus bertahan... untuk tersukan kehidupan dan perjalanan hidup yang sangat mencabar neh... Ya Allah, sesungguhnya hanya Allah yang Maha Mengetahui.... ~

Pernahkan orang sekeliling kita memikirkan keadaan kita atau bertanya walau sedikit pun tentang diri kita ?? keadaan kita ??? atau mereka lagi memberikan rasa " Tekanan " itu kepada kita.... entahhh laaa... sukar untuk saya katakan saat ini... bukan mudah nak terima sesuatu perkara yang membekas dihati.. bukan mudah nak telan segala-gala yang tiba-tiba wujud... dihati ini hanya Allah yang tahu.... ~

Puaskah ?? puaskan bila menyakiti hati ini ?? satu persoalan memberikan seribu makna..... makna yang sangat mendalam... dan sangat membekas dalam sanubari neh... sampai bila nak dera jiwa neh.... sampai bila nak buat hati neh macam neh... susah sangat ke nak faham hati neh... susah sangat ke ??? cuba la faham walau sikit... ~

# kadang-kadang apa yang kita suka Allah tak suka.... jadi.. pape pun.. belajat utk terima satu kenyataan yang pastinya sukar untuk hati neh terima.... kuat la wahai hatiku... ~ in shaa Allah..



Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.