♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Thursday 13 December 2012 1:12 am 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

  Hanya Allah Yang Tahu   

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Dalam minggu ne saja macam-macam aktiviti saya daa wat... rasa happy jeee... yang paling seronok... time gi Kem Revolusi SuperMuslim kat Masjid Negeri... perhhh... time kat sana.. hanya Allah je yang tahu macam mana hati ne.... TENANG sangat-2....terasa diri ne betul-2 dekat dengan ALLAH.... hilang lenyap segala masalah....segala kekusutan... memang dah x fikir pape dah... fikir nak solat nak wat baik je.... dalam dada ne... semai satu sifat baharu.... SAYA NAK BERUBAH.........

Mampukah ??? In shaa Allah....saya sedang mencuba....mencuba menjadi yang lebih baik dari saya sekarang neh.....saya akan cuba perbaiki setiap kelemahan saya... setiap kekurangan diri saya...terutamanya dalam segala ibadah n ibadat... In Shaa Allah.... saya masih belajar.... moga Allah memberikan saya petunjuk untuk itu.....

Terasa sangat kecil bila kita letakkan diri kita ne sebagai hamba Allah...sesungguhnya, sedar sekarang lebih baik dari menyesal sebab sedar daaa terlewat...huhuhu.. pape pun... kita ne hanya manusia yang hanya mampu merancang dan sesungguhnya hanya Allah sahaja yang menentukannya... apa yang penting kita sebagai hamba Allah ne kena la sentiasa sabar dan kuat dalam menghadapi segala ujian n dugaan yang diberikan Allah..

# In shaa Allah.. kalau niat kita betul... mesti Allah makbulkan doa kita kannn... so, kna sntsa bersngka baik dgn Allah... :)))))))))






Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.