♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Friday, 23 November 2012 10:20 pm 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

  Tired  

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

fuhhhhhh...tarik nafas dalam-dalam....sebelum mulakan celoteh untuk update kali neh kannn.... mana nak tau kot-kot tengah-tengah duk mengarang neh tiba-tiba jadi pape plak kan...mana tau... huhuhuhu....kang "Termeninggal " ke...apa ke kan...hahahahaa...cukup-cukup....tak mengarut lebih-lebih..jum mulakan celoteh kitaaaaaaaaa....

Bukan apa..sejak beberapa hari neh ada je timbul macam-macam perasaan yang tidak menyenangkan.. fikiran neh plak ligat memikirkan tentang semua tu...apa yang dibuat semua serba takkkk kena..mood happy datang dan pergi semudah tuuu je...kadang-kadang tuu..de gak rsa disentap dengan pelbagai perkara yang berlaku...sadis-sadis :( ~

Tapi,kita tak boleh tipu diri kita dalam beberapa hal yang berkaitan dengan hati dan perasaan....kadang-kadang hati kita sering kali diusik dengan sesuatu perkara seterusnya membuatkan kita rasa "Tersentap dengan keadaan tersebut.." walauapa jua yang berlaku dan bagaimana sekalipun cara kita untuk berhadapan dengan perkara tu...yang pastinya, kita kena kuat dan sentiasa bersabar...jangan mudah lemah..jangan mudah melatah.....cuba belajar untuk hadapi segalanya dengan " Tenang " . In shaa Allah.. ~

Sebenarnya dah penat dengan apa yang ada nee...tapi, tak baik jugak cakap macam tuuu kannn... apa yang kita miliki saat neh adalah satu anugerah dari Allah.. adalah sebahagian dari kehidupan kita....bukan mudah untuk kita miliki.. bukan mudah untuk kita dapatkan...segalanya atas pemberian dari Allah... jadi bersyukurlah ! ~

* pape pun..kena sentiasa kuat n hadapi segalanya dengan tabah... di samping tu, kna slalu le berdoa pd Allah mga dipermudahkan segala urusan..... :) In shaa Allah...



Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.