♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Monday 19 November 2012 1:02 am 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

 Eemmm nak Kawen ?? 

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Alhamdulillah, dapat juga luangkan masa walaupun seketika bersama si dia tadi sambil jalan-jalan kat mall n having a dinner bersama...sepanjang cuti nee.. dua tiga kali je orang nampak muka aku kat rumah ne... haha... memang aku jadi wanita melayu terakhir... terperap jeeee dalam bilik.....sampaikan mak si dia cakap... mak x nampak pun yaya kat rumah... haha.. sampai macam tu sekali...tuuu laaa....kewujudan aku...tak perlu aku heboh-hebohkan... siapa yang care...cari la aku.. hehe...... :D

okeyyyyyyy..hati neh happy sangat-sangat.....dapat dinner dengan sayang...makan makanan fvret kami berdua... hehehe... sehati sejiwa la katakan... alhamdulillah !!alamakkkk sorry... terover plak ! pape pun....bukan senang nak keluar berdua n makan bersama... dalam sebulan tu belum tentu sekali kami akan keluar... huhuhuhu... tapi, ape..tetap bersyukur..kerana kami masih bersama.. alhamdulillah... 2012 ne hubungan ne da msuk 4 tahun lebih daa.... :)))

Bila difikirkan kembali.. that good jgak... sebab apa ?? pelik kan aku nehhh... haha.. sebabnya... bila dah bersama nanti tak laa jemu bila hari-hari pandang....sekarang neh bataskan dulu pergaulan dan jumpa.. In shaa Allah, nanti bila daaa kawen sure-sure laaaa macam orang bercinta yang baru kenal jaaa... sepanjang bersama dia sekarang neh pun.. aku x pernah nak hadirkan perasaan bosan dalam diri... aku tak nak bosan tu mengusai diri aku... bila aku sayang..aku sayang sungguh-sungguh...In Shaa Allah...

Lagi pun...umur semakin meningkat kannn... bukan lama mana dahhh punn... kena banyak sabar jaaa...nanti sampai masa nanti...bersama juga...apa yang penting sekarang neh adalah banyak-banyakkan berdoa kepada Allah..moga-moga satukan kami berdua dalam satu ikatan yang halal disisi Allah....Aamiin Ya Allah..

Siapa yang tak nak kawen ?? habak maiiiii... hahhaa... semua orang nak kawen... tapi, jangan seronok sangat nak kawen laaa... belajar tinggi-tinggi dulu.... ada kerjaaa....ada rumah... ada kereta... ada segala asset yang penting yang kita nak capai dulu... baru laa fikir nak kawen.. hihi....

Nak kawen neh kena fikir masak-masak cekkk...mana bleh main redah jaaa... nanti anak isteri sapa nak tanggung....??? tak kannnn laaaa mak ayah lagi kot......fikir-fikir la sejenak yaaa....kita ni kena persiapkan diri dulu... ada kerja bagus-bagus, ada gaji besar-besar n asset segalanya baru laa fikir nooo....

Belanja nak kawen bukannya sekupang dua cekkk...mau-mau la dalam 10,0000k or 20,000k jgk...kita kalau nakkkkk kawen dah tentu la nak wat elok-elok kan....bagi puas hati kan...takkkk main cedokkk jee cokia-cokia jaaa... haha.. mesti mau mantap...look gojesss aummmm gituuuu...heheee..  jadi dari sekarang kena laa buat persediaan... :))))

* Apa-apa pun...semoga hubungan saya dengan si dia -------> ANS <3 berkekalan dunia n akhirat... dan moga disatukan dalam satu ikatan yang halal disisi Allah suatu hari nanti.. Restu Allah n ibu bapa kita tuuuu sangat-sangat penting tauuuuu.... :))))))))) jaga baik-baik naaa.... As salam... Off coz saya nak fly to Ipoh daaa... ~


Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.