♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Sunday 11 November 2012 11:21 pm 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

  Tak Faham 

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Alhamdulillah, sekali lagi..dengan keizinan dari yang Maha Esa.. saya dapat mencorekan sesuatu di laman blogger ne.. sebenarnya, saya dah kekurangan idea daa untuk menulis... memandangkan saya diselubungi dengan suasana kebosanan... saya lancarkan jua jari jemari ini untuk menulis sesuatu... sedikit pun tak apa.. asalkan dapat menulis.... kan... ;)

Pertama sekali, memamg kita akan rasa " bodoh " bila kita mesej seseorang dan orang itu tidak membalasnya..di tambah pula, jika tidak dilayan atau kata manisnya lagi tidak diendahkan langsung.. maniskah ??! ouchhh sakitnya hati....

Seterusnya, sakit lagi jiwa raga neh apabila kita cuba menceriakan suasana dan tiba-tiba seseorang yang kita harapakan layan tak layan je kita neh atau kata manis lagi buat tak tahu jek dengan kehadiran kita... perhhhh dalam hati neh rasa .. " membara " jeee !  .

Ada juga masanya bila kita tengah seronok neh, gembira n ceria ntah kenapa... tiba-tiba plak dia rosakkan mood kita... bila kita cakap kita rindu tu.. kita rindu lah... tak faham lagi ker ??? nak kena ajar ke ? pfff.... sakit jiwa cam neh... dahhhh tu... bila orang dah merajuk... baru tau nak kata dia pun rindu kita... for ur information... it's too late okeh !! :(

eehhh..sakitnya jiwa kita... please laaa... jangan nak main-main macam neh... tak suka laaa... sakit jiwa tau tak.... jangan sampai saya ulang apa yang pernah saya buat dulu.... nak tengok saya marahkah ??? nak tengok saya gitu ehh... ke awak memang rindu sangat saya wat macam tu ??? ouchhh... kesal ~

Saya neh masih ada belas kasihan tau tak... kalau saya tak sayang.. dah lama saya wat tak tau jek kat awk... sekarang neh.. ikut saya plak lah nak reply ke tak mesej awk tu.... bila awk dah rasa mcam mana rasa kat tempat saya sekarang neh.. awak tau laaa.. sakit wooo ~

saya bukan nak balas apa-apa.. cuma saya rasa saya perlukan masa kottt... saya tak suka keadaan macam neh.. saya sebenarnya tak suka menunggu dan ditunggu... maaf laaa... saya dah penat biar orang sakiti saya... saya dah rasa puas disakiti... dan saya tak nak dah rasa macam tu dalam hidup saya... (T__T)...

Sebelum saya lafazkan " Selamat Tinggal ", better awak ubah sikit perangai awak tu... saya buat perangai pun still bertempat.. kalau awak rasa saya ne pape.. it's up to u.. I don't care... ~ saya malas nak fikirkan apa-apa... buat masa neh... saya nak cuti puas-puas.. dan mohon awak faham... jangan nak ganggu emosi saya plak.. kalau saya okey.. tolong okey... dan jangan cuba-cuba plak nak sakiti saya... AWAS yeaa ! ~

Cuma, jangan sampai hati saya menjadi keras jee... awak suka ehhh ?? kalau suka buat la apa-apa... baru awak tau nanti...kan... ! dah dah dah.... saya tak fikir lagi.... dan jangan buat saya fikir apa-apa pun tentang awak okey... it too much.. cukup laaa.... saya dah penat laaaa... ne permainan apa ye... permainan pffff yang saya tak suka... saya dah letih... DAH LETIH ~

* Tak perlu mention nama... tak perlu kata ehh kau ehh kau... sendiri mau ingat laa kan..atau...awk sendri rasa ini adalah utk awk.. ! hahaha... sy tak tahu.. mungkin... saya dah malasss nak amik tauuuu :P.... bubyeee...





Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.