♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Monday 12 November 2012 8:44 am 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

 Happy  Monday 

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Happy monday uols ~ , have a nice day today...InsyaAllah.....Aamiin Ya Allah..hari isnin merupakan permulaan bagi hari untuk setiap minggu..jadi..saya akan m ulakan hari isnin ne sebagai hari permulaan bagi saya berubah ke arah lebih baik..

Adakah wajar bagi saya membiarkan sesiapa sahaja menyakiti saya tanpa memikirkan perasaan saya ?? oouuchhh, itu dulu...sekarang tidak lagi....saya dah tak pedulikan apa yang berlaku... n tak akan ambil peduli walau sedikit pun...

Saya sedang mencuba melupakan orang yang telah melupakan saya.. walau pada zahirnya.. saya sering melihat dia dihadapan saya... tapi, itu tidak pernah mengoyahkan perasaan saya untuk seperti dulu... cukup la wahai teman !

Sahabat ??? bukan pada mulut, tapi pada hati dan perlu dibuktikan.... bukan semata-mata mengatakan... " awak la sahabat saya dunia akhirat" sedangkan hati tidak pernah terlintas untuk berkata demikian right... sedih dan kecewanya saya dengan sikap acuh tidak acuh seseorang......

Pergilah...pergilah awak...jangan kembali malah jangan hampiri saya lagi.....pergilah awak dengan hidup awak dan teman baru awak....segalanya dah tak bermakna bagi saya... awak sendiri yang da lupakan saya... malah..awak sendiri yang dah buang saya...buang la saya jauh-jauh dari hidup awak.... terima kasih saya ucapakan !

Cuma satu yang awak perlu ingat sampai mati....walau apa pun yang saya katakan....saya tak mampu padam kehadiran awak dari dalam memori hidup saya....tapi, saya tak mampu kembalikan keceriaan dulu bersama awak.. kerana bukan saya yang inginkan semua ini pergi... saya harap awak berbahagia bersama dia teman baru awak...terima kasih kerana telah melupakan saya... saya akan pergi..pergi jauh dari pandangan mata awak... pergi jauh dari segala-2nya.....

Saya gembira lihat awak gembira....tapi, saya harap sangat yang awak akan berubah...bukan hanya saya yang harapkan begitu..orang lain juga....berubah la awak....berubah la ke arah yang lebih baik...semua orang mengharapkan perkara yang sama...saya yakin awak mampu.. ~ ;)

* kalau awak nak pergi dari hidup saya...pergilah....tapi, sejauh mana awak pergi tinggalkan saya.. saya tetap ada disini... tetap mengharapkan awak... seandainya, awak kembali pd saya... saya redha...sahabatku..

Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.