♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Sunday 11 November 2012 7:25 pm 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

  Rain Town  

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Saya bersyukur sebab saya dilahirkan di taiping.. nak tahu kenapa ?? Taiping ne ada keisitimewaanya juga.. Selain ada tempat-tempat yang menarik untuk dilawati.. ia juga adalah salah satu dari kawasan paling lembab atau rain town.. :)

Cuaca yang agak dingin mampu juga membuatkan sesiapa sahaja berasa agak selesa n nak tido je kat rumah.. hehe.. tapi, orang-orang kat taiping neh x peduli pun... hujan ke panas ke... still lagi boleh keluar ke mana sahaja mereka mahu.. sebab, bagi mereka cuaca tu bukan halangan untuk mereka bersiar-siar n bersuka ria..

Btw, neee laaa.. yang wat saya rasa seronok bila balik tempat asal saya.... bila duk jauh-2..hati neh asyik terkenang n mulut neh lak asyik menyebut jeee..ok fine ! sekarang saya dah balik taiping... di mana tempat yang paling saya rindu.. ! :S

Saya suka tempat neh sebab saya suka gi satu tempat di mana tempat tu menjadi tumpuan orang ramai... iaitu.. Taman Tasik.. sangat cantik.... saya suka tempat tu time pagi-2...  dengan adanya cahaya matahari... dengan bunyi kicauan burung... saya suka suasana yang damai tu.... :D

Tapi, satu je saya tak suka tentang tempat tu.. apakah ?? errrr - saya tak suka tasik yang hijau tuuuu... pffffff.... dah la warna hijau.... semacam je... mengerunkan... + mendebarkan hati saya time lalu kat satu lorong kecil untuk ke seberang... :S hoho... saya tak tahu kenapa saya tak suka giler ngan air yang warna hijau 0r wrna gelap2 yang boleh membuatkan saya rasa " semacam " . ooowww... pleaseee... saya tak lalu....

Kalau laa tempat tu bleh dicuci or ditukar airnya... bagusss jugak... :S HAHA ! spe lah yang nak wat macam tu kan.... pape pun... yag pastinya... saya suka tempat saya... :D

* sejuk giler cuaca kat taiping skg.. petang-petang kerap jugak hujan... :D soo... klo nak berjalan-2 tu.. keluar la awal-2.. pagi-pagi ke.... kannn...



Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.