♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Sunday 11 November 2012 7:17 pm 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

  Makanan  

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Alhamdulillah...baru je lepas makan 3 keping roti dengan nutelle... nyum3x... hehooo... sodapppp eh.. rezeki dari Allah... hehe...seriusly..lama x makan roti n nutella.... bila makan td...aummmm... terasa chocolate tuu melekat di gg... hahaaaa...okey.. cuti neh saya nak makan je.. bole ?? hahaha.... saya akan pastikan berat badan saya naik.. yehoooo.... hopefully naik okeyyyyyyy.... :P

Makanan ?? dah tentu la saya tak boleh nak berpisah dengan makanan... perhhhh... tambah-tambah kalau depan mata saya neh terhidang ngan makanan kegemaran saya... mana bleh tahan beb ! nafsu makan mula la bergelojak... nak makan nak makan... !! kannnn... hahaha... btw... setakat neh, saya masih mampu lagi lah nak mengawal nafsu makan saya... tak ada la sampai tahap kebulur.... :P kikiki...

Tiba-tiba plak dalam kepala saya nah teringat ayam masak kurma air tangan mak.... adussss... tak boleh jadi tak boleh jadi...... mesti dapatkan jugak neh... hoho ~ sedapnyaaaa...... bila perut ngah lapar.. perhhh macam-macam plak yang bermain dalam fikiran... tapi, yang pastinya semuanya berkaitan dengan MAKANAN jerrrr... HAHA !

Saya tak tahu kenapa saya kuat makan...... HAHA! yang pelik.... badan saya x naik-2 pun... perhhh... ada yang jelly tak ??? kikikiki.... :P jangan jelly-2 deh... saya akan cuba sedaya upaya saya untuk naikkan berat badan saya neh... pelik ! yeee laaa... orang lain sibuk nak diet kan.. saya lak sibuk nak naikkan berat badan...

Okeyyy...kalau tak naik jugak.... nak wat mcam mana laaa kan... kena sabar je lhaaa..  maintain pun maintain je laaa... REDHA ~ :D pape pun... saya tetap nak makan banyak-2.... yehooooo.... jum join saya makan banyak-2....

* daaa laaa... tak larat nak taip lagi.... nak sambung makan...:P hehoooo....


Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.