♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Saturday 10 November 2012 2:17 am 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

 Tak Menyesal  

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Alhamdulillah, syukur kepada Allah kerana memberikan saya kesihatan yang sihat saat ini.. kalau tak sihat tak update la blog ne kan.... heheee... baik laaa... da bpe hari agaknya saya tak update kan.. agak-agak de tak cite sensasi atau gosip terkini ??? heheee.. okeyyyy...ada la jugak...tapi tak banyak sangat yang nak share sebabnyaaaa... saya da mula rasa mengantuk sekarang neh... hehee....

okey... pada 6 - 7 november lalu... saya telah menghadiri satu Seminar Keterampilan Kerjaya yang bertempat di Akademi Pembangunan Belia Malaysia, Batu Gajah, Perak.. First time saya menjejakkan kaki ke sana... tempat tu memang best sangat-sangat...syukur alhamdulillah kerana segala prasarana di sana teramat la selesa...dari segi penginapan pun terbaik... mcam duk dalam hotel 4 - 5 bintang tuuu... hehe... makanan yang dihidangkan untuk kami sebagai peserta juga sedap-sedap belaka... memang best laaa time kat sana..... tp, sayangnya 2 hari 1 malam je... kalau macam tu ke.. saya rela kottt sebulan pun x ape.. sure saya balik-balik je rumah nanti berisi badan neh haaa... hehee... sape tak nak sehari makan 6 kali..... memang berbaloi... tak menyesal laa ~

Kat sana saya dah belajar serba sedikit tentang Kerjaya, Inventori Kerjaya, Keterampilan diri sebelum dan semasa temuduga, cara-cara membuat resume yang betul, sediakan cover letter dan thank you letter.. :) alhamdulillah, saya cuba kongsikan dengan rakan-rakan dan sesiapa sahaja yang saya kenali.. InsyaAllah..

Orang laaa kata... ilmu ne kalau dikongsi dengan orang lain ia akan sentiasa berkembang n mudah diingati kan.. jadi saya gunakan cara itu untuk mudah mengingati dan juga untuk manfaat orang lain... saya peroleh jua dengan mudah iaitu dengan menghadiri seminar keterampilan kerjaya dengan tidak mengeluarkan satu sen pun.. apa laa salahnya saya berkongsi dengan individu lain kan....setakat ne... da beberapa orang saya ceritakan tentang hal ne.. alhamdulillah lepas ne saya akan tunjuk dengan lebih detail lagi.. InsyaAllah...

* Saya dah mengantuk... maaf la dah kul 2.16 am daa... saya masuk tido dlu yerrrr.. nanti kita sambung storry morry lagi okeyyy.. Selamat Malam.. as salam... :D

Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.