♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Wednesday 31 October 2012 1:54 am 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

~ Saat aku merinduimu ~

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Daaa berapa hari tak update blog kesayangan saya neh....sibuk laaa siapkan asggmnt lagi.....nak on9 kat rumah plak line slow sgt....nk tggu line tu laju...berkurun + berjanggut laaaa saya... huhuu...ada orang jelly tak ngan blog saya neh ?? heheee...alaaa...biasa-biasa jee....tak yah laaa nak jelly sgatttt...okeyyy...berbalik pada tajuk yang sebenar-benarnya.....ada sikit storry yang saya nak share.. huhu..

Baru je berapa hari balik ipoh neh...saya dah mula rasa rindu kat mereka-2 yang ada di taiping.....kali neh susah betul saya nak hapuskan perasaan macam neh..ntah kenapa rasa macam berat sangat balik tempat neh..hemmm...saya nak cuti lagi...saya tak puas bersama mereka-mereka disana.....kalau la saya mampu..... saya akan wat apa saja yang saya suka supaya saya dapat jumpa mereka lagi.... :(

Saya memang tak dapat kawal perasaan saya..kadang kala saya rasa macam saya neh ada je yang tak kena.. saya rasa tak ada mood jeee...rasa nak menangis...tak happy langsung...hemm...semua sebab rasa rindu yang saya pendam dalam hati buat mereka di sana...saya masih memikirkan mereka.......

Saya tak tahu kenapa saya rasa masa berjalan macam lambat jee...hari-hari saya menghitung bila la masa untuk cuti...padahal baru je balik dari bercuti...x puasnya cuti kejap-2 neh....huhuhuh...dalam hati ne selalu terdetik...tak sabarnya nak habiskan study kat TIC...bukan sebab tak suka,..tapi..sebab nak selalu ada n dekat ngan family n insan-2 yang tersayang kat sana....

* buat mereka-2 di taiping... SAYA RINDU KAMU KAMU KAMU KAMUUUUUUUUUU SANGAT-2....hopefully, dapat berjumpa, borak-2, lepak-2 n apa2 saja bersama lgi... serius...saya rindu....saya tak happy cam neh... tiap masa saya memikir... huhu... :(

Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.