♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Wednesday 31 October 2012 2:18 am 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

 Puaskah ??  

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Alhamdulillah..rezeki dari Allah tak pernah putus-putus..syukur laa..selalunya bila perut kenyang..hati mesti akan rasa riang dan gembira kann..tapi..sayangnya tak dee pun rasa macam tu saat neh..hanya Allah je yang tahu apa yang masih terpendam dalam lubuk hati ini..sukar untuk diungkapkan dengan kata-kata..

Saat diri memerlukan sahabat...dimanakan si dia ??? di saat hati mula terdetik perasaan rindu... adakah di juga sama ?? sedih, kecewa bercampur aduk....hanya Allah yang mengerti perasaan ini... saat diri memerlukan kehadiran si dia yang digelar " Sahabat ". kenapa dia tidak pernah muncul ??? pelbagai persoalan tentang si dia bermain dalam fikiran..

Hati sering memberontak...memaksa diri untuk bertanya dan mendapatkan jawapan yang pasti..namun, apa yang pasti.....jawapan itu tidak pernah terjawab...dan si dia juga diam membisu.. seolah-olah diri ini tidak pernah wujud... yeaaa...saya rindu kamu...rindu kenangan  kita bersama...

Tapi, kenapa semua jadi macam neh ?? apa salah saya...saya keliru dengan perilaku awak... jangan la macam neh....kita dah lama bersahabat... kalau betul saya dah tak wujud di mata awak.... saya akan cuba pergi jauh jauh jauh dari hidup awak.... tapi, mampukah saya ! :(

Saya tak pernah pertikaikan perangai atau fizikal awak... tapi, awak tak boleh ke terima kehadiran saya sebagai sahabat awak seadanya ??? sukar ke bagi awk ?? saya faham awak da ada dia... dia rapat dan sentiasa bersama awak... saya tak cemburu...itu hak awak... yang saya nak katakan.. kenapa habis madu sepah dibuang ??  awak...jwb la awk.... :(

awk tahu tak...saya rasa tak lengkap bila kak wani, kak yana ada tapi awak tak ada...kenapa awak berubah ??? mungkinkah kerana awak dah ada segalanya awk da cuba untuk lupakan saya ??? saya sedar saya tak beruntung macam awak... tak dapat apa yang awak dapat... tapi, sikit pun dalam hati saya tak ada rasa iri hati atau apa-2.... saya bersyukur dengan apa yang saya miliki awak... cuma..saya agak terkilan ngan cara awak akhir-2 neh...

kadang-2 saya terasa hati dengan awak...saya diamkan diri saya je...bukan kerana saya takut..saya cuma nak jaga Persahabatan kita...saya nak jaga hati awak...tapi, awak tak pernah pun fikirkan perasaan saya... ta ape...saya tak kesah,,,saya tak de hak pun nak meminta mahupun memaksa awak... maafkan saya....

Saya nak awak seperti sedia kala...saya tahu....saya sedar siapa diri saya...cuma saya nak katakan pada awak.. saya tetap anggap awak sahabat saya dan saya sentiasa ingat pada awak... segala kebaikan yang awak lakukan pada saya hanya Allah yang mampu membalasnya.... saya..doakan awak bahagia walau tak bersama saya n macam selalu... mungkin orang lain lebih membahagiakan awak....

Suatu hari nanti awak pasti dapat nilai siapa sahabat dan siapa kawan awak.... saya doakan awak jumpa sahabat yang lebih baik dari saya.... saya masih dalam peringkat perubahan... saya pun tak sempurna... tapi, saya akan cuba untuk jadi yang terbaik untuk insan-2 yang saya sayangi... Saya Sayang Awak Sahabat Saya... NRA ~ ......(~__~).......

* Bila kita dah kehilangan nanti baru kita akan sedar bertapa berharganya kehadiran dia dalam hidup kita... saat tu, jangan kita sesali... kerana itu kemahuan kita... kita yang lupakan dia..kita yang tinggalkan dia.. kita yang wat dia kecewa dan sebagainya... ALLAH SWT, MAHA ADIL.... ~ As salam......


Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.