♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Wednesday, 10 October 2012 10:35 pm 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

 Gosiippp jum..  

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Alhamdulillah..bersyukur kepada Allah kerana dengan izin-Nya.. saya masih mampu lagi untuk menggerakkan jari jemari saya ne untuk menulis pada saat dan ketika ini..memang tak dinafikan lagi saya berasa letih yang teramat sgt..jika diikutkan hati saat ne saya dah lelapkan mata..tapi, saya kuatkan diri kerana masih ada tggjwb lain yang perlu dilaksanakan..  (^__^)"...

Hari ne hari menderma darah kat kolej.. tapi, saya tak dapat derma laaa.. sebabnya, saya x suka tengok darah, tak suka tengok jarum suntikan, tak cukup berat, tekanan darah saya pun rendah..so..banyak sebab yang tak dapat saya elakkan..huhu..hemmm..saya tak dapat la nak selamatkan nyawa orang yang memerlukn darah... :( untung la..siapa yang dapat derma darah tu kan..tapi, time orang derma darah..saya x tengok pun.. sebab saya sebenar-benarnya takut tengok darah merah banyak-2..huhuhu.... macam nak pengsan plak rasa,,, orang lain yang derma darah kat sana,..saya plak yang terasa sakit kat c neh... aduhhhh. kesian tirah td... terpksa kacau dia..sbb nak nyorok x nak tengok.... :D

Oraiiitt..tu cite pasai darah.. sekarang neh plak cite pasal mati.. adussss.... mula laaa kan...bukan apa..cuma agak pelik jugak la....dua orang insan yang saya sayang cite pasai mati.. hari yang sama.. cuma jarak waktu yang agak berbeza...ye..memang tak dinafikan..memang semua makhluk Allah yang bernyawa akan merasai mati..saya jua tak terkecuali..tapi, bila bercakap soalan mati..saya jadi lain sikit...sebab..saya TAKUT !!!! saya takut dengan dosa-2 yang saya lakukan..saya takut kalau Allah tak ampunkan dosa saya... saya takut kalau amalan saya tak cukup untuk tempatkan saya dalam SYURGA milik ALLAH SWT.. huhuhu...cuba tanya siapa yang tak takut mati??? pasti semua jawab.. semua orang takut mati... n mungkin juga semua orang akan cakap.. nak hidup lama lagi kan...

Tapi kan..sejauh atau selama mana pun kita hidup.. kita pasti akan mati.. kita hidup.. untuk diuji n diduga serta kita wajib menghadapi setiap yang Allah berikan pada kita...yeaa..memamg bukan mudah..tapi, siapa kita nak menolak segalanya yang telah ditetapkan Allah....??? tepuk dada tanya laa hati masing-2... :D

Rasanya da ckup kottt gosiippp untuk malam neh... nanti-2 kita sambung lagi.. InsyaAllah... hehee....

* Siapa pun kita sekarang, kita tetap sama disisi Allah... as salam.... (^__~)....


Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.