♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Saturday 6 October 2012 11:36 am 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

  ..Tak tahu kenapa..  

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Salam pagi sabtu yang ceria n indah.. namun hati tak seceria n seindah pagi ne..mmg tak dapat dinafikan bahawa saat ne satu perasaan yang sukar untuk dilafazkan wujud secara tidak diduga.. alangkah sedihnya.. terkejutnya.. bila dipersoalkan dengan satu soalan yang sangat-sangat meruntun hati n sanubari ne.. Ya Allah..sungguh aku tak mampu ! :'(

Ya semuanya berpunca kerana satu perasaan cemburu.. Ya Allah.. bukan mudah untuk aku jelaskan.. disana atau disini tak ada bezanya bagi diri ne.. kedua2nya aku kasihi..Tak pernah menduga semua persoalan tu akan wujud..tapi, siapa aku utk menghalangnya ?? satu je yang mampu aku katakan saat ne.. aku akan cuba sedaya upaya diri aku untuk menjd seorang yang adil.. InsyaAllah..

Memang sukar untuk aku terjemahkan tentang semua ne.. Namun hakikatnya aku sedar yang kedua insan yang aku sayangi tu sangat penting dan melengkapi hidup aku.. kerana masing-masing mempunyai kekurangan dan kekuatan.. aku tahu..bukan mudah untuk aku dan mereka bersama.. namun aku percaya jika diizinkan Allah..segalanya pasti dipermudahkan..

Bila difikirkan kembali kata-kata seorang sahabat semalam..ada benarnya juga..tapi..jika aku jelaskan pada mereka.. dapatkah mereka terima ??? aku tak ingin kehilangan kedua insan yang aku sayangi tu.. aku pasti.. suatu hari nanti mereka pasti akan tahu dan aku akan jelaskan semuanya.. :) InsyaAllah..

Semoga segalanya dipermudahkan Allah... aamiin..

* yeaa.. saya sayang my sis...


Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.