♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Sunday, 30 September 2012 3:31 pm 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

 Kesibukan melanda diri 

Assalamualikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

wahhhh, sesaknyaaa nafas.. dan rasanya mcm nk rehat jeee.... tapi, wat masa sekarang neh.. apakan daya.. huhuhuh... dalam kesibukan diri untuk menghadapi hari yang bersejarah iaitu karnival sukan (konon la) kat kolej ne..  pelbagai acara dipertandingkan bagi pelajar merebut pingat emas, perak dan gangsa.. sangat menarik bila melihat ada di antara rakan-2 yang betul-2 bersemngat dalam apa jua acara yang mereka sertai..

Bukanya tak seronok aktviti mcm ne.. yang kurengnya adalah PENAT.. huhu.. n MALAS nk gi latihan sukan.. huhu.. agak2 bleh tak klo drop nme.. hehe.. :D mula la nk malas2 ne... tau apa yg rajin sbnrnya.. esok dah nak fight bola jaring, lusa acara balapan plak.. waduh3x... gawat2... huhuhu...

Cuak, risau, gentar smua de dah neh... nak fight ngn org terar2.. mana boleh jalan cam tu.. aduh.. huhu... sebenarnya bukan nak masuk sangat.. bila fikirkan kena aktif.. terpaksa laaa ( walau hati tak rela pun).. huhu..klo di beri pilihan.. saya pilih untuk tidak ikut serta dalam apa jua acara.. namun... !!!! hampa akhirnya bila dapat tahu kan sertai tidak kurang 3 acara.. huhuhu...

Saya bukan minat sangt laaa... saya suka sukan.. tp.. untuk acara2 seperti balapan or yang lain3 tu.. idokkkkkkk leee... huhu...

Ape pun yg jd.. maaf ye ALPHA.. saya tak dapat le nak tolong naikkan mata tu.. huhu.. saya bukan atlet or pape yang hebat2 untuk kaut emas, perak or gangsa.. huhu...

* risau pulak hati saya neh... huhuhu... moga semuanya dipermudahkan Allah.. aamiin. :D


Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.