♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Monday 26 August 2013 9:40 pm 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

Masalah   

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Hyee..jumpa lagiiii...maybe ari ne nak story morry kat c neh..dah lama sangat kan tak dengar cite.. ermmm..seriusly..x ada mood nak update.. tak tahu la kenapa.. bila jari jemari ne mula jer tekan butang nak buka blogger..terus padam..ntah..idea pun x ada..malas pun ada..bla bla bla..okey cukup ~

okey..let's story morry..masalah? okey semua orang ada masalah..aku pun sama.. no wonder la kan aku terkecuali.. hoho.. masalah datang dan pergi.. apa yang aku tahu.. itu yang pasti.. settle masalah...settle laaa.. x ada rungsing-2...x de emosi2..n berbagai yang umpamanya...okey..whatever !! sebenarnya aku nak jerit kuat-2 n ckp...aku tak larat nak tanggung masalah.. masalah itu masalah ini.. hoho.. aku tak tahu...nak cakap mcm mana..sabar cekkkkkkk.. ~

Kadang-kadang kan..aku rasa aku bersyukur sangat..walau aku banyak masalah... ceewaahh...aku still lagi kuat untuk hadapi setiap masalah yang mendatang tu.. Alahamdulillah.. masalah tu memang mendewasakan aku.. banyak jugak mengajar aku untuk menilai baik dan buruk tentang sesuatu perkara.. no wonder la klo masalah tu membalut hidup kita !! Fikirkan yang positifnya..~

Okey...fullstop abt masalah aku..now..attntion all... aku da habis stdy..... yehooooo... aku happy gila.. no exam... no no no..... yehaaaa... btw...aku still akan jalani latihan industri... maybe next 2 month lg.. okey..aku kena bersedia dari skg.. hopefully aku mampu untuk jalaninya dengan baik n sntsa dprmudahkan.. ~

Ingat...masalah yang mendatang jadikan pengajaran n pengalaman.. fikir secara positif dan sntsa cuba untuk dekatkan diri dengan Yang Maha Esa.. tiada yang dapat membantu melainkan ALLAH SWT.. ingat ALLAH SWT sayang kita sebab tu dia uji kta dengan ujian n dugaan.. oleh itu.. sentiasa la kuat dan take care.. jangan putus asa dengan RAHMAT ALLAH SWT.. ~ As Salam... :)

Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.