♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Thursday 29 August 2013 11:26 pm 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

Kenangan

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Haiii. nite all..waa ada story rasanya nak dikongsikan diruangan neh.. huhu..okey let's start.. ermm..hampir 5 tahun tinggal dirumah ne (sewa)...dan tiba masanya untuk berangkat ke rumah baharu yang ternyata jaraknya lebih jauh......lebih selesa.. * mungkin laa.. hopefully.. dalam kesyahduan hati mengimbau kenangan lalu..membuatkan diri terasa satu perasaan asing wujud.. *sedihnya !!! ~

Ntah pape la perasaan ne muncul plak..wat aku rasa yang aku ne macam nak pergi sejauh-jauhnya.. ermm..okey..memang kalau nak dikenang.. terlalu seronok kot tinggal kat rumah lama ne aka rumah sewa..dekat c ne aku jumpa dia..kat c ne jgak aku terpaksa berpisah jarak n waktu bersama dia.. hopefully Ya Allah..satukan kami hingga JANNAH !!! Aamiin Ya Allah.. ~

Sedih pilu gundah gulana...semuanya lengkap secukup rasa...alahai laa jiwa...be strong please.. mana boleh macam ne...kena kuat..kuat dan kuat...dugaan ALLAH SWT hanya la untuk menguji dimana aku kuat or aku lemah tatkala ujian mendatang.. so, please...be strong !! ~

Kenangan yang tercipta x mungkin aku lupakan hapuskan lepasakan n so on.. always in my mind n heart.. In Shaa Allah.. mungkin jarak ne akan lebih baik lagi.. In Shaa Allah.. moga Allah permudahkan segala-2nya....hopefully ~

Hanya mampu berdoa dari jauh..moga semuanya baik-2 saja..doakan terbaik untuk dia..untuk semua yang jauh di mata tapi dekat dihati...have a new life there yaya..!!!!! huhuhu... * Love..kita x jauh kay..kita tetap dekat dihati...doa slalu..banyak2 tau... saya sayang awk sangat2... ANS <3 ~

 Okey..moga segala urusan pemunggahan barang dan masa yang ada untuk mengemas barang dipermudahkan.. Aamiin Ya Allah.. kalau masih berkesempatan untuk menulis entry..In Shaa Allah.. kita akan bersua lagi.. Take care.. semoga berjaya..ohyaa..doakan saya dapat keputusan yang cemerlang n also dapat laksanakan latihan industri saya dengan baik okey.. plez pray 4 me... thankssss... ~

Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.