♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Sunday 5 May 2013 1:49 am 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

 Tersentuh rasa hati  

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Hidup bagaikan putaran roda yang sering berpusing tidak mengira waktu..berputar dengan laju meninggalkan setiap detik yang ada..ooohh kenapa pantas benar masa berlalu...sehinggakan saat-saat yang membahagiakan pun tidak sempat dirasai bersulamkan tawa dan ria... aduhai, sakitnya hati tatkala luka mula membalut hati... ! apakah maksud semua ungkapan ini ? *aku tidak pasti..  ~

Tersentuh rasa hati saat diri ini mula teruji..dugaan demi dugaan datang silih berganti..apakah ini mampu menguatkan hati aku ?! yaaa..mungkin aku bisa kuat dengan dugaan yang aku terima ini..ataukah aku lemah tersasar ke dasar kelukaan hati yang paling dalam..*aduh...mengapa sakit benar hati ini... ! ~

Sukar benar menjaga hati yang sekeping dan sekecil ini...aduhai..kasihan hati kecil ini...terpaksa menanggung luka yang berpanjangan...aku menangis mengenangkan betapa hancurnya hati tatkala kepercayaan mula dikhianati.. sakit sangat... ! ~

Sejarah mungkin berulang...mungkinkah semua itu berlaku ? seteguh manapun aku menjaga hati dan hubungan itu..andai ia berlaku..ia tetap akan berlaku..persoalannya..mampukah aku menghadapinya ??! aduhai...syak wasangka mula mendiami hati..mengapa ia perlu wujud ?! *pergilahhh..jauh-jauh..aku tidak kuat...aku perlukan kekuatan dari Yang Maha Esa.. ! Ya Allah..kuatkan hati kecil ini.. ~

Aku bimbang..seandainya..emosi ini tidak mampu dikawal rapi..bimbang seandainya..kisah yang berlalu terungkap kembali..Ya Allah..mengapa semua ini mencengkam hati.. kuatkan aku Ya Allah.. kekuatan itu yang sangat aku harapan saat ini untuk menempuhi dugaan n ujian Allah ini.. ! ~

Sangat tersentuh tatkala diri ini langsung tidak dikhabarkan tentang sesuatu yang wujud n direncanakan oleh insan tersayang..di manakah kedudukan diri ini ?! apakah ada yang lain telah mengisi ruang itu ?! Ya Allah, jauhkanlah semua itu dari fikiran dan hidupku.. jangan biarkan genggaman tangan ini terlepas dek kerana sesuatu yang tidak diingini wujud.. ! ~

Insan yang kita sayang..sangat dekat..sangat rapat..sekiranya, ia mula berlalu pergi dan tidak seperti sedia kala suatu perasaan lain mula meresap dalam hati..dan ia memungkinkan sesuatu perkara itu wujud..aduhai..mengapa sukar benar hati dan fikiran ini melupakan apa yang terjadi..dan mengapa semua itu masih menganggu fikiran ini... * tolong laa pergi.. ~

Sayang itu lahir dari hati...sayang itu juga sesuatu perasaan semula jadi yang wujud dalam hati seseorang insan bergelar manusia..jangan tinggalkan insan yang sayang diri kita untuk mengejar insan yang kita sayang.. INGAT ! ~

" Apa-apa pun ucaplah Ma Fi Qalbi Ghairullah tatkala berasa sesuatu "



Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.