♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Thursday, 28 March 2013 12:57 am 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

  Imbauan Sejarah  

Assalamulaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Terasa macam nak muntah jeee bila teringat kenangan lalu yang mana buat tekak ne rasa mual jek.. hoho..tapi, x ape..kenangan manis yang banyak menghiasi ruang minda ne.. hehe.. * mula la tue.. adeh...bila terkenangkan sesuatu mesti akan tersenyum sorang-sorang...haishhhhhh..daa jadik tabiat plak daa.. huhu.. sabar je la kan.. :') ~

Nak kata apa bila kenangan manis tue sentiasa mengusik hati n fikiran ne..lebih baik memikirkan yang indah-indah jek dari membiarkan hati dan minda memikirkan perkara yang menyakiti hati.. alahai..buang masa ! lebih baik jaga hati ne...nanti sakit susah nak rawat,, hoho ~

Kita kena bebaskan diri dari perkara yang tak sepatutnya kita fikirkan..lebih baik mencari bahagia dan kegembiraan..kita pun tak sakit..sihat je memanjangkan.. In Shaa Allah...alhamdulillah.. bila difikirkan balik..rugi betul bila biarkan diri disakiti..bukan susah pun..jauhkan je diri dari perkara macam tu..kan ? * selesai masalah.... ~

Take it easy yaya...yang remeh tue tolak jek tepi...yang berat tue cuba-cuba la jugak pertimbangkan baik buruknya.. mesti akan ada jalan penyelesaiannya punya...mesti kena usahakan...kan kan..hehe..x ape..yaya akan cuba untuk lebih kuat, kuat dan kuat untuk kali ne dan seterusnya...* tolong yer doakan yaya kuat hadapi duagaan.. harap sangat..In Shaa Allah.. ~

Tak ape laaa...Allah kan ada,,kena banyak-banyak ingat kat Allah..tak kira la time susah ke time senang ke..baru laaa hidup ne tenteram dan aman..bila kita ingat kat Allah waktu kita senang..Allah mesti ingat kat kita waktu kita susah,,,percayalah...Allah Maha Adil dan juga Maha Mengetahui,..  ~

ALLAH SWT kan ada...wat pe risau..kan ?


Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.