♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Monday 25 March 2013 2:50 am 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

 Peningkatan Faktor Usia 

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh...

Daa lama tak berborak kat entry ne kann.. huhahuha plak kat luar rumah skang ne..padahal sudah terang lagi bersuluh jam menunjukkan tepat pukul 2.23 pagi.. hehe.. entah pape la kat luar tue bising-bising... nak kata sambut besday aku..ehemm...nampak gaya takkkk jugak..ntah apa la yang diborakkan ntah.. GANGUAN3x.. ! ~

Syukran syukran syukran...yaya daaa makin dewasa.. dewasa ke?? okey..saya da 20 yrs... alhamdulillah....huhaaaaaaa... nampak tak kegembiraan di situ.. hehe..okey-okey..happy tue memang la happy kan.. ingat...umur da meningkat.. jadi pemikiran dan juga watak jugak kena selaras dengan faktor umur.. ne idok...dimamah usia lagi pun still perangai macam budak-budak.. *jangan terasa yer.. kenyataan.. ! ~

Daaaa besar pun..x de daa dengar nyanyian..Selamat Hari Lahir...Happy Birthday To You..daaa.. semua tue zaman kanak-kanak dulu..daaa x nyanyi daa...if ada orang yang nyanyikan lagi..hohoho..TERHARU GILER laaa !!! hehehe... * okey sudah-sudah laaa bermimipi yaya... ! ~

Tak kesah dengan peningkatan usia neee..kerana makin hari makin rasa makin matang dengan dugaan hidup..terlalu banyak impian yang masih belum dicapai..dan buat kali ini..TEKAD benar dalam hati nak CAPAI.. In Shaa ALLAH.. moga diberi kesempatan oleh ALLAH SWT.. *doakan yaya yer..! ~

Rasa terharu giler baca wish-wish dari orang-orang tersayang yang masih sudi menghantar pesanan ringkas (SMS) n post kat wall FB..huhuhuuuu.. huwaaa....menangis jugak saya... *feeling lebih wey... ! doa-doa yang mereka titipkan buat aku rasa sedih lak dan sangat terharu,bersyukur..moga-moga doa-doa itu dimakbulkan ALLAH SWT.. Aaamiin Ya Allah.. ~

Tak kurang jugak ada jugak laaa benda alah yang wat aku sedih time-time aku ngah happy nak sambut besday aku ney..tak pa tak pa.. mungkin dia lupa hari ne hari bahagia aku... bahagia ker??? * FINE ! huhuhu...x pe la..aku hargai sangat orang yang ingat besday aku.. wuhuu.. walaupun lama x contact.. but, still leh ingat...nampak tak bertapa aku penting di situ ??? huhu.. ! ~

Tak mintak pun bagi aku Rainbow Cake untuk besday aku.. tak mintak pun hadiah bagai... tapi, cukup la sekadar wish yang sangat bermakna wat aku..tue sangat membahagiaka... huhu... tapi, aku harapkan hanya tinggal harapan.. kesedihan yang menjadi teman aku.. ooo..itu hadiah untuk aku maybe... terima kasih !! ;'( *sedih gila... ~

Aku tak pernah lupa hari penting dalam hidup aku..tapi, kenapa dia boleh lupa plak kan ?? okey..daa nampak daa perubahan disitu..sukar untuk aku terima apa pun alasan lepas ne.. sangat bahagia dan sangat happy bagi hadiah yang istimewa neh ! * berguguran air mata aku...~

kesedihan dan kegembiraan bagaikan seimbang kiri dan kanan.. aku sendiri tak pasti.. bertapa aku kuat hadapi dugaan ALLAH SWT nee walaupun air mata menjadi peneman.. Syukur laa...kekuatan ne ntah datang dari mana..hopefully, akan terusan berkekalan dalam hati n diri ini..hanya mampu berdoa dan terus berusaha..moga segalanya baik-baik saja..Aamiin Ya Allah.. ! ~

Tekad untuk umur yang dan makin dimamah usia ne..Moga aku dapat capai setiap Impian-impian yang aku dah highlight terang-terang dalam lembaran perjalanan aku ne.. moga aku dan cantuman tulang rusuk aku tue benar-benar menjadi pasangan yang Halal disisi Allah.. n akan berharap sangat-sangat aku dapat bahagiakan Mak dan Abah serta insan-insan yang aku sayangi Dunia n Akhirat..In Shaa ALLAH..Moga ALLAH SWT makbulkan.. Aamiin Ya Allah... ! ~

* Aku hanya Insan Lemah...Moga aku dikuatkan dengan cahaya keimanan ketakwaan n kesabaran... :)

Rainbow Cake !


Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.