♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Sunday 18 November 2012 4:05 pm 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

  Takdir  

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh...

Alhamdulillah...hari ne baru rasa free untuk update my blog neee...huuu..orang sibuk macam saya neh mana laa ada masa untuk update selalu kannn..melainkan benar-benar cuti n 24 hours duk melangut jeee kat rumah.. HAHA ! . Terasa nak update ari ne sebab de sesuatu yang nak dikongsikan bersama setelah beberapa hari blog ne sunyi sepi... jum mulakan celoteh.....

Takdir ??! yeaaa..takdir seolah-olah ingin menyatukan aku dan dia seperti sedia kala..semakin aku lari.. semakin aku rasa dekat dengan dia...adakah ini suratan ?? atau hanya satu kebetulan sahaja ?? tapi kenapa secara berulang ?? Setelah sekian lama akau menyepi...dan membawa hati...adakah ini jalan yang Allah tunjukkan kepada aku agar bersemuka dengan dia secara baik.....aku terkedu....

Bagaimana aku nak bendung satu rasa yang ada dalam hati aku pada dia.. setelah sekian lama.. masing-masing mendiamkan diri...bagaimana aku nak mulakan sebuah episod baru dalam hidup aku ne...adakah aku yang perlu memulakan komunikasi itu?? hati ini tertanya-tanya...aku ke yang perlu memberi peluang itu ??

Keliru...semakin keliru dengan godaan fikiran yang terlalu asyik memikirkan dia...dia..sentiasa berada dekat dengan aku... sentiasa wujud didepan mata aku...sampai bila aku nak mengelak ??? Dek kerana ego masing-masing..sebuah Persahabatan yang telah sekian lama terjalin terkubur... huh ! penyesalan yang tak berkesudahan bagi aku...adakah aku yang bersalah ????????

Dek kerana satu peristiwa yang berlaku kelmarin.. benar-benar menyedarkan aku dengan apa yang jadi... Allah daa tentukan yang aku akan tetap bersama dia.. akan terus menjalinkan ikatan persahabatan dengannya...Mungkin tu jalan yang Allah beri pada aku agar berbaik-baik kembali dengan dia.. mampukah aku ?? Satu rasa terus-terusan menjerat aku dengan pemikiran yang sebegini... sekali lagi aku bertanya pada hati...mampukah aku ??

Aku terkilan dengan setiap kata-kata dan perbuatannya..aku terkilan dengan sikap dia yang tiba-tiba berubah...kenapa aku pula yang dipersalahkan ?? sedangkan aku bukan la punca pada apa-apa yang terjadi ?? Aku mengharapkan kebenaran itu hadir.. dan dia benar-benar sedar..itu bukan salah aku dan aku bukan penyebab apa-apa.. keliru ~

Jika difikirkan kembali...terlalu sukar bagi aku memberikan peluang ini...kerana bukan sekali...tetapi daaa berulang kali....bagi aku.. ini adalah peluang yang aku berikan terakhir dalam hidup aku untuk dia.... jadi..hargailah sepenuh hati... sangat berharap... ~

* Tiada yang lebih baik yang aku harapkan selain berbaik-baik kembali dengan dia sahabat aku selamanya.. semua ini hanya mengajar aku pelbagai erti dalam setiap inci perjalanan hidup aku.." saya amat rindukan awak sahabat saya NRA !!!! " :'(



Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.