♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Monday 22 October 2012 12:47 am 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

 Dah berakhir ! 

Assalamaualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Alhamdulillah, dapat lagi saya menggerakkan jari jemari saya neh utk berceloteh semahu-mahunya diruangan blogger saya neh.. hehee... post yang baharu.. sudah pastinya gosip-gosip yang segar bugar gak yekk,hehe oraittt...selama beberapa hari saya tidak mencatat apa-apa..untuk kali ini..de lagi storymorry saya neh.. jum-jum kita coretkan bersama...."(^__^)"...

Syukur la..sebab saya baru sahaja lepas menjalani minggu peperiksaan..di mana saat itu..saya bertungkus lumus untuk memaksa otak saya ini untuk membaca, memahami dan menghafal apa saja point-point penting yang harus saya tahu.. kesian !! last minit study baru bleh masuk.. kalau study awal-awal macam nak ingat tak ingat je.. sebab apa.. sebab.. akal kita sendiri tahu..lum masanya lagi.. so...tak yah laa ingat pape lagi.. huhuhu.. Exam tu.. hanya exam mid term je..exam final de lagi sebulan setengah lagi..so..kena lebih bersedia la..sebab final tak sama dengan mid term.. kena berusaha keras lagi la.. huhuhu..

Minggu exam tu, banyak gak la abiskan masa kat library untuk study.. hah study ?? hahaha.. tak gak... study jap..  main-main jap.. adakalanya tertido pun ada.. huhu... tu time duk melangut kat library sorang-sorang laaaa... kalau ada " PeNeMaN " lain citeee laaa.. hehe.. tak adanya nak tido segala... :D

Tak tahu kenapa tiba-tiba sem neh rasa bersemngat plak..harap-harap la pointer akan naik balik..adusss kerisauan melanda diri neh !! (>__<)"... kena usaha lebih sikit untuk kali neh dan 2 sem yang akan datang.. tak lama dah.. pas abis je study neh tak ada apa dah... sekarang neh je laaa masanya nak bertungkus lumus pun... huhu.. kena kuat n banyak sabar neh.. kalau tak..rapuh laaa imah saya neh duk khayal n main-main lagi... sedangkan orang lain dah mula study dan pasang tekad untuk capai target masing-masing dah..

* Walau apa jua yang terjadi..kena berusaha lebih dan lebih lebih lebih lagi... ~ InsyaAllah..pasti berjaya mencapai kejayaan yang diimpikan dalam hidup ne.. :) okeyyy laaa, nanti sambung utk post yg akan dtg.. sebab tiba-tiba laa kan..mata ne kata nak tido.. huhu.. jum tido... da kul 1 pagi da..huhuh






Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.