♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Saturday 10 December 2011 8:16 pm 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

  Indahnya Ciptaan & Kebesaran ALLAH SWT 

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Ya ALLAH..besarnya kebesaranmu..sungguh aku takut Ya Allah..kalau la kau ambil nyawaku waktu ini..di manala tempatku Ya ALLAH....ampunilah dosa2ku..lindungilah aku dri sgla2nya Ya ALLAH..sungguh aku takut Ya ALLAH..Moga kau mengampuni dosa2ku serta dosa2 umat ISLAM yg lainnya jga Ya ALLAH.. ALLAHU AKHBAR !!!! :)  okey.....ne yaya kongsikn serba sedikit mengenai Gerhana Bulan..neee laa pengalaman yang cukup-cukup bermakna dalam hidup.. MasyaALLAH...

Jom baca n tgk gmbr :


"Gerhana bulan boleh berlaku ketika bulan purnama. Ketika bulan berada bersetentangan dengan bumi dan terlindung daripada matahari. Ini bermakna bulan boleh termasuk ke dalam bayang bumi dan menghilang."

Gerhana Bulan ! 


Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.