♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Friday, 9 December 2011 11:00 pm 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

 Aku dan awek cun !  

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Takkkk tau la kenapa rasa macam gerammmmmm sangat bila tgk gmbr2 korea esp girl dia tuuuuu...adoi....hehee ! comel, cantik, hensem, kacak,bergaya gila..pakaian diorg plak mmg SMART gler...huhu geramnyaaaaaaaaaa.. hehehee..bkn germ mrh tp geram suke....hehe..... lagu diorg plak mmg best gak la...da rmai da yg mint K-POP kn..pngruh diorg mmg da byk skang..hehe...tmbh lak cte2 diorg kat kat tv,,,cam..winter sonata la...mcm2....bgtu la penangan  korea ne..

Kat luar sana tu memang ramai gila fanatik dengan artis-artis korea yang plastik neh haa... hoho.. * jaga mulut.. nanti fan diaorg marah.. kiki.. *peduli apa.. kay-kay.. jangan gaduh,.. masing-masing de haluan dan minat masing-masing kan..sooo relax arr beb.. hehe.. :D

* Minat-minat jugak... jangan terpengaruh dengan perkara-perkara negatif sudah laa kan.. kiki.. kay as salam.....

Comey kan kan kan.. hik3x.. * gatai..
    


Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.