♥ Silent Blogger ♥

★ ★ ★ ★ ★
Thursday 13 June 2013 11:33 pm 0 Comment Laa ♥

As salam uolss..Jom terjah entry saya.. ~

 Tin kosong 

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarahkatuh..

Syukur ke hadrat ilahi dengan keizinan dan berkat dari-Nya dapat bersua dilaman blogger yang hanya kecil sekangkang kera neh...huaaa..kecil pun jadi lah... besar-besar kang femes plak..ermm jadi tumpuan susah plak nanti kan.. ari-ari kena up to date all the story..* x larat cekkkk... huhu.. ~

Kita guna jalan highway je lah kali ne kay...straight je oky..x larat nak guna jalan bengkang bengkok dah ari neh..x tau kenapa.. * malas sangat.. hehee..sejak beberapa ari neh kan..feeling aku macam tak bagus jek.. ntah pape la perasaan aku neh.. hukhuk..cari jugak ape sebab yang menjadikan aku seperti ini.. ceewahhh.. hehe.. betui lah.. aku cari jugak ape punca wey.. tapi ntah lah..moody je rasa.. ~

Ibarat tin kosong plak jiwa aku saat neh.. bukan sebab apa pun..BOSAN jea...lama x cuci mata neh haa.. * cisss nk buat dosa jek... huhu... maksud aku..lama x makan angin..jalan-jalan..tuu yang aku kata tu cuci mata tue.. adehhh...tin yang x de isi memang kosong jek..tambah bila kita tersepak adui sakit kaki..n dia bunyi plak.. * x tau la nk tls bunyi dia cam mne wey..sorry.. ~

Moody tu yang wat jiwa aku lagi berat neh...rasa x de mood sesaje.. hukhuk... bila laa aku nk dapat apa aku nak huhu..kompom lahhh lepas apa aku dapat moody neh x dak..try moody benda lain plak.. kiki... leh karat jiwa aku ngah moody yang ntah pape merasuk hati aku neh..pi la jauh-jauh...aku x mau hang ~

Huhuhu...aku cuba jugak singkirkan perasaan ne..tapi itu laaa....x semena-mena lagi dalam dia duk singgah jiwa aku..hai..bau bape hri aku duk umah wey.. mula dah moody ntah pape aku neh..ada saja yang wat jiwa aku moody ntah pape.. tolong laaa..jangan tambah lagi..x larat laa moody ne..hukhuk.. ~

Mood : moody....macam-macam moody ne effect aku adoi.. hukhuk

Terima Kasih daun keladi, lain kali singgah laa baca story morry lagi.. ~
The Big Boss



As Salam n hello Chingu,
I'm Yaya ANS, 25 March 1993 ,
Sweet 20 n from Taiping, Perak..
Berusaha, Berjaya dan terus berbahagia
bersama impian dan cita-cita diri ini !

Find Us :

♥ Maaf, Saya sedang busy dengan tugas baharu sbg seorg pekerja yg ohsem ! Tinggalkan Note di Chat yea hihi ♥ !! ~

Let's Talk !









Appreciation


The Skin By : Mrs Af
Edited : Yaya ANS
Best Partner: Sue Suhada
Best Partner: Eyja Joe
Best Partner: Sue Suhada 2
Best Partner: Syafinah
Best Partner: Nisa

All rights reserved ® SITI ROHAYA FITRI.